Bananbåt

Heiheiii! Idag har jeg drukket mye mer vann, så hodet mitt har vært mye bedre. Deilig og ikke gå rundt og ha vondt hele tiden, humøret blir helt på bånn da. Har også fått meg en ny venn i dag, hun heter Christina. Tok ikke med meg kameraet i dag, siden jeg allerede har klart og ødelegge iphonen min, mistet den i havet for faen!! Har også tatt tyrkiskbad i dag – det er det beste men også det verste jeg noen gang har opplevd. Følte meg faktisk voldtatt etterpå! Skal fortelle en annen gang om det.. 

Har fått veldig mange spørsmål mens jeg har vært her i Tyrkia, men det er slitsomt nok å blogge i varmen, så tar heller en spørsmålsrunde når jeg kommer hjem. Men kan svare på noen spørsmål; jeg er i Side, bor på Side Hill, reiser hjem 25. august og jeg røyker ikke, bare når jeg drikker litt. 


Klar for bananbåt :D:D 


Silje og Majlinda – miss you!!!♥

101 kommentarer

Siste innlegg