Endelig tilbake

Hei kjære lesere! Nå er jeg tilbake i kalde, deilige Norge, og det er faktisk utrolig deiliiig! Man innser virkelig hvor fint landet vårt er etter at man har vært borte en stund. Var en liten tur på skolen i dag, før jeg og Therese dro ned til byen for å handle inn helgens godsaker, og kikket litt i butikker. Har brukt alt for mange tusen i Tyrkia, så jeg har shoppingforbud i allefall i ei uke framover, haha. Alle innkjøpene og bildene fra Tyrkia kommer i løpet av helgen!

Gleder meg som faen til å ta på høye hæler, dynke trynet fullt av sminke, kle på meg en fin kjole og ta helt av i helga! 


Hadde veldig lyst til å kjøpe denne jakken :((( Men må være litt streng mot meg selv noen ganger..

Nå skal jeg fokusere mye mer på bloggen framover, nå som jeg endelig er blitt kvitt noe som har brukt alt for mye av tiden min denne sommeren. Snakkes om litt ♥

73 kommentarer

Siste innlegg