Willtassen

Hello there! Har sovet veldig lite i natt, men er faktisk ikke noe trøtt, bare veldig sliten. Gidder ikke gjøre noe som helst, ligger bare som en hval på sofaen og slapper av. Og det skal jeg gjøre i noen timer til. Kunne helst tenkt meg en rolig kveld i kveld, men man må jo faktisk utnytte helgen når man er singel, ung og fri som fuglen.

Var i bursdagsvors hos Sofie som fyller 18 år i dag!! Gratulerer så mye ♥ Jeg koste meg masse, og håper du koste deg minst like mye! Litt bilder:


Ready to take off!


Mariell er en av mine nærmeste venner. Tror faktisk ikke dere visste det, haha.


Bursdagspiaaaa ♥


Eehh, kjenner de egentlig ikke.. Lover!


Kjenner i allefall ikke han fyren bak der.. 


Nattmaaaat!!


Han bare kom bort å ville bli tatt bilde av, aner ikke hvem han er.. Wtf!


Ojj!

73 kommentarer

Siste innlegg