Må fortelle dere noe..

Hei! Akkurat spist middag og ligger nå og slapper av i sengen sammen med Karen. Flinke skolepia har selvfølgelig vært på skolen.

Må forresten fortelle dere noe jeg ikke har fortelt dere enda.. Noe som jeg har vært (og fortsatt er) litt flau over, og det er at jeg går 1. året om igjen i år.. Går samme linjen som i fjor – altså Service og Samferdsel. Så nå ligger jeg ett år etter og går nå sammen med 95’erne. Man føler seg litt som en taper, og det er ikke særlig kult, men selvgjort er velgjort. Sånn går det når man tror at skolen er en lek og at man kan ligge hjemme og sove uten å få noen konsekvenser. Men jeg prøver å se positivt på det, for nå kan jeg starte med helt blanke ark. Går heldigvis i klasse med Mariell ♥ Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne i år.


Too cool for schoool, liksom!


Etter skolen dro jeg, Mariell og Karen til byen for å kjøpe noe jeg har ønsket meg i to år, men som jeg endelig har tatt meg råd til. Viser dere senere 😀

49 kommentarer

Siste innlegg