Svar på noen spørsmål

Hei! Vi har fri nå, så da kan jeg bruke tiden på å svare på noen spørsmål dere har spurt om de siste dagene. Er blitt så dårlig på å svare i kommentarfeltet, så heretter kommer jeg til å samle sammen alle spørsmålene og svare på alle i et eget innlegg. Lettere for oss alle!

Hvorfor går du 1. året om igjen? Pga fravær eller stryk i fag?
– Begge deler. Hadde sykt mye fravær i fjor, og det resulterte i at jeg ikke fikk karakterer i noen fag. Fikk karakter i naturfag og norsk, så egentlig kunne jeg hatt fritak i de fagene i år, men karakterene var så dårlige at jeg velger å ta de opp igjen.  

Synes du det er flaut å gå om igjen, eller mente du at du synes det er flaut å gå med 9’ere?
– Synes det er flaut at jeg var så lat og dum i fjor at jeg må gå om igjen i år. Er litt bittert å tenke på at alle vennene mine går 2. året nå, men sånn er nå det. Synes ikke akkurat at det er flaut å gå med 95’ere, men merkes litt at de er ett år yngre, spesielt guttene, men det er sikkert bare fordi jeg tenker over det. 

Hvilken fagre og str. har du i Canada Goosen?
– Marineblå og i str. xs. Jeg er 1.64 høy.

Er Mariell 95’er?
Nei, hun er like gammel som meg – 94’er 🙂


Yvonne og Celinn – to søte blogglesere jeg møtte i Tyrkia ♥

31 kommentarer

Siste innlegg