Blogglesere på døgnvill

Flink som jeg er, sitter jeg på skolen. Tidsnok også, selvfølgelig! Siden jeg skulle på skolen i dag kunne jeg ikke slå laus håret helt og dra frem rockefoten, men hadde det jævlig gøy for det om så lenge det varte. Døgnvill er forresten en festival, for dere som lurte 🙂

Var faktisk uventet mange lesere som kom bort og hilste i går. Lesere i alle aldere, herregud så koselig! Tok bilder med noen av dem, så poster de nå. De andre bildene fra i går må jeg gå gjennom først.  


Meg og Therese. Love you ♥


Haha, jeg og Therese bare til disse to ukjente guttene “Dokker, kan dokker ta et bilde av oss?”, og de bare “JA, hvis dokker blogge om det!” Haha guuud!


Koseliiiig!


Haha, hun var gal! 😀

Nå skal vi ut å plukke søppel siden vi har så mange dritunger i klassen som hiver søppel ut av vinduene. ARRRGGGH!! 

91 kommentarer

Siste innlegg