Nytt design/om jakken min

Heiii! Mens jeg har ligget og sovet har Pia Bjørnsen var inne på bloggen min og fikset alt dette. Tuuuusen takk ♥ Som dere ser er ikke alt på plass enda, blant annet headeren, den er bare midlertidig til jeg har fått tatt nye bilder. Jeg er veldig fornøyd i allefall, så hva synes dere? Jeg får alltid ny blogglyst når jeg har fått nytt design!

Jeg har fått veldig mange spørsmål angående Canada Goosen min: 

Farge: Marineblå
Modell:
Canada goose expedition parka (damemodell)
Str:
Jeg har den i xs
Pris:
6500 kroner
Kjøpt:
På M.A.S her i Tromsø
Hvordan er den i str?
Den kan være litt stor i størrelsen, men jeg har den i xs som er den strørrelsen jeg bruker i de fleste klærne. 

– Noe mer dere lurte på om jakken? 
– Og hva synes dere om designet? 

66 kommentarer

Siste innlegg