Mandager

God kveld!

Mandager.. De er alltid så tunge! Dagen startet med at jeg forsov meg – med andre ord en dårlig start på dagen! Jeg hater virkelig å forsove meg, føler meg så idiot da. Hater å komme inn i klasserommet for seint, og alle bare tenker “nå igjen!”.. Rett etter skolen dro jeg hjem å la meg og sov i tre timer. Not good at all! Slike dager er helt bortkastet. Men nå skal jeg pugge til årets første prøve som er i engelsk, og den skal jeg gjøre det bra på.  

Imorgen skal jeg dra å få kjøpt meg nye treningssko, så skal det bli fart på treningen igjen. Gleder meg skikkelig! Håper jeg legger på meg et par kg igjen snart, for mange av buksene mine sitter mye slappere enn det de gjorde. Tok på meg ei bukse idag som jeg liker veldig godt, men følte meg ikke komfortabel i den i det hele tatt siden den ikke satt noe fint på lengre. Så valget er; legge på seg eller kjøpe nye bukser? Sistnevnte hørtes dyrt ut!


Elsker at jeg går i klasse med mange gutter som tar bilder av meg med glede, haha! I fjor var det INGEN som ville 🙁


Fin outfit idag! Her ser dere buksa 🙁


Torstein (han på bildet over) sa jeg var søt på dette bildet, haha! (tror han liker meg)


Ikveld har jeg sett på valget på TV-en og vært på butikken og kjøpt inn skolemat, så da er skoledagen i morgen reddet. Og litt kveldskos! Nei, har ikke sluttet å snuse 🙁  Men nå skal det pugges, snakkes!

I morgen lover jeg en bedre bloggdag ♥ 

43 kommentarer

Siste innlegg