:((((

God morgen!

I går hadde jeg verdens slappeste fredag noensinne! Hadde jo egentlig full timeplan med suprise bursdagsfeiring for Meline, men tror dere ikke jeg klarte forsove meg?!?! Muuulig! Ble skikkelig lei meg da jeg våknet.. Det hele endte opp med at jeg bare ble hjemme og la meg tidlig. Så nå er jeg ordentlig uthvilt, for en gangs skyld! Var litt godt også, siden jeg har hatt veldig underskudd med søvn denne uka. 

Om litt skal jeg få besøk av Nora, en gammel klassevenninne av meg fra ungdomsskolen ♥ Sinnsykt lenge siden jeg har sett henne, så det blir nok koselig! Må få på meg klærne og få ryddet litt, for her er det bare kaos. Skal få henne til å ta bilder av buksene jeg kjøpte, så da får dere se de om litt.

Har ingen nye bilder å dele med dere, så poster jeg bare noen fra døgnvill.  

De hadde (der og da, vel og merke) veldig lyst til å komme på bloggen, haha 😀


KRISTINE FARGERIIIK <3


Bieber <3

32 kommentarer

Siste innlegg