Tuva som fjortis

Har funnet frem noen bilder for å vise dere min naturlige hårfarge, for dere som har vært nysgjerrige på det. Her var jeg akkurat fylt 14 år og var litt av en dritunge! Ikke fullt så selvsikker, så da var det tupert hår og overdrevent foundation som gjaldt. Her var jeg akkurat begynt å snike meg ut på fest, og ble superdrita på to øl. Hang med eldre gutter som egentlig burde hatt mer vett enn som så, but boys are boys. Røyking (vanlige sigaretter selvfølgelig, haha) var også noe jeg synes var veldig spennende og kult. Gode, gamle fjortistider!

Byttet vel egentlig helt om på temaet der, men her har dere i allefall min naturlige hårfarge:


Haha, sjekk de tynne øyenbrynene! Nappet jo bort alt sammen, fysj! 

Godt man blir eldre! Hadde min verste periode da jeg var 14-15 år, og jeg har lært. Jeg har gjort mye dumt, tidlig – men synes det er verre med de på min alder som oppfører seg slik NÅ – som jeg oppførte meg som fjortenåring.

77 kommentarer

Siste innlegg