Svar om fleecen

Fikk mange spørsmål om fleecegenseren min, så svarer like greit i innlegg så alle som lurer får det med seg. Lurt? Hehe ja!

Hva kostet den?
– Jeg betalte 350 kr for den, men den koster egentlig 599 kr.

Hvor får man kjøpt den? Link?
– http://russedress.no. Her har dere direktelink

Størrelse?
– Jeg har den i Small. Litt liten i størrelsen synes jeg, men han som solgte meg den mente den satt perfekt.

Hvordan/hvorfor fikk du den så tidlig?
– Fordi jeg kjøpte genseren direkte hos han fyren som var på skolen vår for å reklamere for russeklærne til russedress. Så jeg kjøpte den som lå til utstilling eller hva man kaller det. Så derfor fikk jeg den også billigere. Han fortalte at om man bestiller på nett får man ikke klærne før i mars/april, da alle russ får russeklærne sine. Sånn det tydeligvis fungerer.

Hvorfor er ikke du russ i 2012?
– Fordi jeg går 1. året om igjen. That’s whyyy!

Haha wannabe Napaijri da. har ikke råd til ekte. jævla fjortiss
Dust! Handler ikke om å ” ikke ha råd”, men om hva man vil prioritere! Synes denne fleecen var fin, så why not.

En lolvideobloggfail, hehe. Søtt! Hahahaha, Ole bare: “Bare legg dokker på panseret på den merca der, så skal æ ta bilda av dokker!”

54 kommentarer

Siste innlegg