Vinn en dag som stylist for Nelly + 15 000 kroner å shoppe for

(Litt mye å lese, men verdt det!)

Hei! Skal fortelle dere om en skikkelig kul konkurranse (i samarbeid med Nelly og Libresse) for dere som har lyst til å vinne 15 000 kroner å shoppe for hos Nelly OG bli stylist hos Nelly for en dag!

Jeg har selv meldt meg på, og her ser dere mitt bidrag:

Haha, ikke verdens beste, selv om jeg faktisk gjorde mitt beste 🙁 Men tror mange av dere er flinkere enn meg.. Jeg er sikker på at mange av dere fortjener å vinne dette mer enn meg, så hvis du går inn HER og lager din egen Stilcollage (du kan lage så mange du vil), og deretter skriver i kommentarfeltet hvorfor AKKURAT DU “fortjener å vinne” samt linke til ditt bidrag, så skal jeg legge ut ditt bidrag på bloggen og linke. Sikkert noen av dere lesere som har en sterk lidenskap til fashion og styling, så vil gjerne hjelpe til med å oppfylle den drømmen for en av dere!

Med andre ord; konkurransen går ut på å samle inn mest stemmer. De 100 bidragene med flest stemmer bedømmes av en jury med representanter fra Libresse og Nelly. Den heldige vinneren vinner en dag som stylist hos Nelly + et gavekort på 15 000 kroner hos Nelly! Siste frist for å melde seg på er 30. september!

I tillegg er den en egen konkurranse for oss bloggere på blogg.no hvor hele 5 bloggere vinner gavekort på 500 kroner hos Nelly.com og premier fra Libresse! Det eneste du trenger å gjøre for å bli med i ekstrakonkurransen er å:

o Gå inn på konkurransesiden nelly.no/libresse

o Lag en egen stilcollage og last opp på siden

o Ta screenshot (bilde) av stilcollagen din og lag et nytt innlegg på bloggen din med bildet

o Husk å skrive inn koden fra bildet nedenfor for å bli registrert i konkurransen, et budskap fra Nelly og Libresse vil da dukke opp i innlegget ditt:

Og forresten dere! I hele september får man 100 kroner å shoppe for hos Nelly.com når du kjøper libresseprodukter i butikken!!

(Reklame)

57 kommentarer

Siste innlegg