Øyenbryn og sliiikt

Etter at jeg ikke kan/vil bruke mascara med det første etter at jeg mistet vippene mine (nei, jeg har ingen problemer med å gå uten sminke, og jeg trives veldig godt uten til hverdags. Hadde jeg ikke trivdes, hadde jeg ikke gått uten! Så dere drittunger som slenger stygge kommentarer når jeg poster sminkefrie bilder kan gjerne klæsje på mer brunkrem, men dere blir ikke penere av den grunn), og etter at øyenbrynene har blitt solbleket og ikke farget på veldig lenge – har det sett ut som at jeg verken har hatt øyenbryn eller vipper. Så ansiktet mitt har sett ganske dødt ut en stund, så det måtte gjøres noe med idag!


Kjøpte inn falskvipper og øyenbrynsfarge i dag + falsknegler. Nå skal jeg freshe meg litt opp igjen, og spesielt til helgen siden jeg og Therese skal til Oslo! Alt fra Vita.


På pakken stod det at behandlingen skal ta tre minutter – og det gjorde den også! Men jeg hadde den på litt lengre, så resultatet ble ganske svart (se bildet under).. Men av erfarigen mister man fargen ganske fort, så det gjør ikke noe. Var veldig fornøyd med at det var så fort gjort! Bruksanvisningen følger med, og det er viktig å lese den hvis dere har planer om å teste denne!


Blir lysere om et par dager. Her har jeg ikke noe sminke på øyenbrynene (og heller ikke ellers som dere sikkert ser). 

Bryn er så utrolig viktig for å forme inn i ansiktet! Når jeg ser på gamle bilder fra tiden jeg ikke visste hva en lyenbrynsblyant/skygge var, tenker jeg bare “herregud korsen æ så ut!”. 

46 kommentarer

Siste innlegg