Gårsdagens antrekk

God morgen! Kvelden igår var veldig morsom! Møtte masse hyggelige folk og blogglesere (og noen mindre hyggelige), skal fortelle mer og vise bilder senere. Elsker bloggleserne mine <3

Nå har vi akkurat vært og spist hotellfrokost (♥), og må nå hive oss rundt med pakkingen. Rommet ser helt jævlig ut. Alt innholdet av koffertene er kastet ut over hele rommet, hahaha! Jenter assss! Men må seriøst begynne og pakke nå så vi rekker flyet, så snakkes hjemme i Tromsøøø!

Tok ikke outfitbilder igår, så måtte drege på meg strømpene og kjolen nå for å knipse bilder, så ser litt dau ut med gårsdagens sminke og ødelagte strømper. Men dette hadde jeg på meg igår i allefall:


Kjole/Gossip – Sko/Fikk i gave, så vet ikke – Blazer/H&M – Strømper/Kondomeriet

Elsker den nye kjolen min!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg