Vinter i Tromsø

God morgen! 

Ligger enda i senga, men skal snart bort til Therese for å stripe håret mitt enda en gang. Gleder meg! Har nettopp sett gjennom litt av bildene på PC-en, og når jeg ser hvor mørkt håret mitt var før, ser jeg tydelig at det har vært godt med litt forandring. Kan sikkert vise dere litt “gamle” bilder av meg fra i fjor vinter, om noen vil det.

Kom også over disse vinterbildene nedenfor. Synes de var veldig fine, så tenkte å vise dere hvordan Tromsø ser ut en kald vinterdag. Bildene er tatt i sammenheng med en skoleoppgave vi hadde, hvor oppgaven handlet om nordområdene eller noe sånt. Selv om bildene gir meg frysninger og dårlige minner fra kalde vinterdager, var de i allefall veldig fine å se på!


Tromsdalstinden og Ishavskatedralen – faktisk utrolig mange turister som reiser hit for å se den kirka der! 


Tromsø domkrike.

Når jeg ser disse bildene blir jeg bare veldig glad for at jeg har kjøpt meg en skikkelig vinterjakke i år. Gleder du deg til vinteren?

90 kommentarer

Siste innlegg