Striiiiper i mitt hår

Hei!

I skrivende stund sitter jeg med hårstriping i håret. Vet ikke hvor mye dere interesserer dere om stripeprosessen min, men jeg velger å blogge om det for det om. Er spent på hvordan det blir etter denne gangen, for tror det blir en del lysere nå – spennende! Vet ikke hvor “blond” jeg skal bli, men tar det litt etter litt. Vil ikke ødelegge håret mitt heller! I verstefall får jeg bare helfarge det tilbake hvis det blir mislykket. 


Slik så håret mitt før sommeren, syden og stripingen. Mørkebrunt! 


Slik så håret mitt ut etter to omganger med striping.


Denne blonderingen har jeg brukt alle gangene. Har kjøpt stripehetter på Vita!


Fint skjegg??! Har tatt en plastikkpose over haue for at fargen skal virke bedre. Oppdaterer dere senere med resultat!


Småsøskene til Therese ♥

– Skal jeg bli helt blond kanskje? Haha! 

121 kommentarer

Siste innlegg