Tar det rolig

God morgen superstars! 

Skulle som sagt ha ei rolig helg, så igår dro jeg til Nora for å sove hos henne. På landet faktisk! Hun bor sånn en halvtime unna byen, så her er det ingen partyparty som kan lokke meg avgårde. Med mindre noen gidder kjøre hit for å hente meg, men ingen som gidder det vet du. Men deilig er det! Skal ha flere rolige helger fremover ♥ 

Vi har spist pizza, godteri og sett The Notebook. Faktisk første gang jeg så den filmen! Alle har vel sett den? Hvis ikke må dere gjøre det! Så utrolig nydelig fortelling. Håper jeg også opplever slik evig kjærlighet en dag!


Nora er ganske stolt over Ersfjorden og utsikten!

Nora ♥ Hun har dere kanskje ikke sett på bloggen før? Hun er i allefall ei jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen. Utrolig koselig å catche up med “gamle” venninner man ikke møter så veldig ofte, men alltid like trivelig!


Resultaet av håret mitt. 


Kattepusen til Nora ♥

Nå skal vi vel spise frokost! Søndager!!! ♥ 

98 kommentarer

Siste innlegg