Selger noen klær

Hei dere! Nå har jeg rotet litt rundt i skapene (skulle egentlig rydde rommet/klesskapet, men det endte jo bare opp med ENDA mer rot…), og har funnet noen klær jeg gjerne skulle fått solgt. Jeg gjør ikke dette for pengene sin skyld, derfor så billig, men heller for å bli kvitt det som tar alt for mye plass sånn at jeg kan shoppe enda mer ♥ 

Her er det første mann til mølla som gjelder. Jeg betaler frakten! Send mail til [email protected] (eller skriv melding til meg på facebook: Tuva Willassen) KUN hvis du VET at du skal ha plagget og har penger selvfølgelig. Når pengene er overført til min konto sendes pakken samme dag eller dagen etter. Merk mailen med det som står beskrevet under bildene.


Merk mailen med: Skinnjakke – Om jeg husker riktig er jakken fra Cubus og er ikke ekte skinn. Den er i str 32, men er litt trang til meg, men jeg bruker vanligvis str 34. Selges for 250 kr.  SOLGT!


Merk mailen med: Jakke – Den er fra Vero Moda og er i str S. Prislappen henger fortsatt på, så den er ikke brukt (glemt av at jeg har den). Orginalprisen er 399 kr, så jeg selger den for 200 kr. SOLGT!


Merk mailen med: Topp nr. 1 – Denne er fra Topshop. Står ikke noe str i den, men den vil nok passe de fleste siden den er ganske vid. Selger den for 100 kr.   SOLGT!


Merk mailen med: Topp nr. 2 – Den er fra Bik Bok og i str. xs. Den er litt lang, så kan brukes som tunika også. Selger den for 80 kroner. SOLGT!


Merk mailen med: Topp nr. 3 – Fra H&M og i str. 36. Selges for 100 kr. SOLGT


Merk mailen med: Topp nr. 4 – Fra Only i str. XS. Selges for 100 kr.


Merk mailen med: Kjole – Vet ikke hvor denne kjolen er, og det står heller ingen str. i den. Den er litt liten til meg, og jeg er 164 høy og veier ca 50 kg, så ta dette til etterretning. Selges for 150 kroner.

Har flere klær, sko og vesker jeg skulle blitt kvitt, men får ta litt etter litt. 

53 kommentarer

Siste innlegg