Festsminke

Jeg beklager mine kjære børn, men videoen kommer dessverre ikke før imorgen. Ja, jeg vet dere hadde gledet dere. Denne videoen skulle være deres høydepunkt for dagen. Men se det fra den positive siden; Dere har noe å glede dere til imorgen. Jeg er akkurat ferdig, men trenger litt hjelp av Tuva med å laste den opp osv. Det er hun som er eksperten, vet dere. Gidder ikke stresse med det nå for nå er det kveld.

Mange som har spurt om jeg kan lage sminkevideo eller legge ut bilde av meg selv med mye sminke. Da passet det jo ypperlig at jeg sminket Mia til fest her om dagen. Og ja, jeg har lagt merke til at øyenskyggen er litt skeiv. Pytt, pytt… det er bare sjarm!


Ser hun ikke lekker ut? Det er gøy å eksperimentere og utforske litt med sminke. Men nå vil jeg drømme om å finne en skatt så god natt. hehehe

PS. Jeg er ingen ekspert, så negative kommentarer kan dere like gjerne holde for dere selv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg