Dessert, pizza og shopping = best

Hello superstars!

Nå har jeg brukt opp dagens kvote av energi, så nå ligger jeg bare og venter på at middagen skal bli ferdig. Storebroren min er på middagsbesøk, så skal prøve og tvinge han med på noen bilder etterpå – noe som kan bli en utfordring. Han er ikke så stor fan av denne bloggen, skjønner dere.. (lol).

Etter skolen idag hadde jeg mest lyst til å dra hjem og slappe av osv, men Mariell ville absolutt ha meg med på shopping. Jeg tenkte “Skal jeg bli med Mariell å shoppe og bruke masse penger, eller dra hjem å spise middag?”. Vel, det ble såklart førstnevnte! Og det kun fordi Mariell måtte lokke meg med at hun skulle betale pizza for meg, haha! Stakkars, skal spandere på henne en annen gang ♥ Ble heldigvis ikke så dyr shopping, fordi broren min betalte skoene jeg kjøpte, han er så snill 😀

 

Haha, vi var så sultne at vi måtte bestille desserten først! På resturant må man jo alltid vente så lenge på maten, så hvorfor ikke bare være effektiv å spise desserten først?!

Så var vi innom Nerstranda hvor de har “Elleville dager”, så det var masse salg! Hadde ikke så god tid på meg, siden senteret stengte om ikke så lenge, så fikk ikke sett så alt for mye. Men litt ble det:

 Var innom den nye butikken Kicks, og der kjøpte jeg neglelakker og sånn “negle-pleie-lakker” til 5 kroner per stk. Billig!

Og verdens beste neglefil!

99 kroner fra Din Sko! Superbillig!! Elsker salg ♥

Vi blogges pusekatter! 

27 kommentarer

Siste innlegg