Visste du at…

♥ Jeg går aldri i høye hæler til hverdags. Føler meg ikke komfortabel med det! Ironisk nok MÅ jeg ha høye hæler til fest.

♥ Jeg har et shoppingproblem! Eller, egentlig synes jeg ikke det er et problem.. Enda! Men kunne godt spart litt mer og shoppet mindre.

♥ Jeg både elsker og hater denne bloggen.

♥ Jeg har veldig god selvtillit. Jeg er ikke selvgod på noen måte og har høye, overfladiske tanker om meg selv, og tror heller ikke at jeg er verdens peneste og bedre enn noen andre. Men jeg trives med meg selv, og bryr meg ikke om hva andre mener om meg eller mitt utseendet. Både konstruktiv kritikk og drittslenging tar jeg til meg og tenker over, men blir ikke lei meg. Ser ikke noe galt i å ha god selvtillit, så lenge man ikke blir selvgod! En stor forskjell.

♥ Jeg går ofte heller i komfortable klær enn fine klær. Litt synd egentlig, for er mange av klærne mine som skulle ha sett dagens lys mye oftere.

♥ Jeg er kanskje av og til litt for direkte og ærlig. Kan noen gang såre noen uten at det er ment på en vond måte, men heller “konstruktiv kritikk”, noe kanskje ikke alle skjønner. Burde kanskje lære og holde kjeft noen ganger!

♥ Jeg går 1. året om igjen pga mye fravær og ikke bestått i alle fag + noe annet personlig.

♥ Jeg prioterer ikke bloggen like mye som jeg kanskje burde ha gjort, enkelte ganger. Men det vet dere jo, haha! Men det er fordi jeg prøver å la denne bloggen forbli en hobby jeg liker å holde på med, og ikke en “jobb” som jeg må fullføre.

♥ Jeg har aldri vært blond. Håret jeg har nå er kanskje det lyseste jeg har hatt! Klarer ikke å bestemme meg for om jeg trives eller ikke.

♥ Jeg mener jenter som bruker mye sminke hele tiden/aldri viser seg offentlig uten sminke har dårlig selvtillit.

♥ Jeg har ingen peiling på hva jeg vil utdanne meg som, og har faktisk heller aldri hatt noen “drømmer” om yrke (bortsett fra popstjerne og skuespiller, som alle andre). Ganske frustrerende egentlig! Eneste jeg kan huske er at jeg ville bli frisør da jeg var rundt 4 år, for da synes jeg det var så gøy å klippe meg selv kort. 

♥ Drama er ikke noe jeg liker å ta del i. Liker bedre å se på!

♥ En BMW og en Volvo ser helt lik ut i mine øyne. Med andre ord – ikke noe bilinteressert! Eneste kriterie jeg har til min kommende bil er at den skal se bra og kjøre fremover, samme hvilket merke!

♥ Jeg er utrolig glad for at jeg har så mange søsken. Hadde aldri gått bra med meg om det ikke var for de ♥

♥ Jeg spilte piano da jeg var liten. Nå kan jeg ikke spille noen instrumenter, men vil lære meg å spille gitar og piano, igjen.

♥ Jeg bryr meg ikke om merkeklær. Jeg vil heller prioritere og kjøpe masse klær i stedet for bare et fåtall dyre. Men selvfølgelig, jeg misunner de som har masse fine merkeklær, sånn som Livingdoll! Beundrer hele henne.

♥ Jeg synes de beste (kjente) bloggerne i Norge er: Livingdoll, Ida Wulff, Ulrikke Lund, Linnèa Myhre og Fotballfrue. 


– Noe du ikke visste fra før?

70 kommentarer

Siste innlegg