Don’t think, run!

Hei! Har som dere vet hatt problemer med nettet i hele dag, så nå er jeg faktisk på besøk hos Therese for å låne nettet hennes. Har helg nå, så at det er sent gjør ingenting, wiii!

Skal fortelle dere om en konkurranse jeg har meldt meg på. Nike har en kamanje/konkurranse hvor de oppfordrer alle til å jogge ute i høstværet, til tross for regn og kulde. Konkurransen går ut på at man skal ta et bilde av seg selv når man er ute og jogger, for så laste det opp  facebookpagen deres (direktelink til konkurransen). Nike deler ut 5 par Lunarglide + 3 Shield Nike iD løpesko, som vinnerne får designe selv! (JEG VIL VINNE!!)

Så idag har jeg vært ute på en deilig joggetur! Ordentlig høstvær ute, så bildene ble ikke så bra som jeg håpet på. Men her er i allefall mitt bidrag i konkurransen:

Måtte så klart ta en liten photoshoot i samme slengen. Haha, stakkars lillebroren min!


Nike ♥

Meld deg på konkurransen selv HER hvis du ikke har blogg, men hvis du har blogg må du lese DETTE! Her har alle en fair sjanse til å vinne, for tror det er Nike som avgjør vinnerne. 

“There’s no such thing as bad weather, just soft people!”

(Reklame)

16 kommentarer

Siste innlegg