Mustikktips?

Hei lesere!

Våknet nettopp.. Men jeg har friiii, så det gjør ingenting! Skal på jobb idag da, men ikke før halv 6, så har masse tid til å utnytte dagen. Skal stikke turen innom SATS, men først jeg ha ny musikk/treningsmusikk på iPhonen! Noen tips?? Har litt dårlig tid, så masse tips nå med en gang hadde vært veldig fint ♥ Har så gangsperre, så tenkte å jogge idag, og det går ikke uten motiverende musikk på ørene!

Dette er ikke akkurat treningsmusikk, men elsker denne sangen ♥

Tenkte forresten å vise dere en smart måte å laste ned musikk på senere! Får se når jeg rekker, enten før eller etter jobb. 

Noen bilder fra igår på skolen som jeg ikke fikk postet pga nettet..


Her har vi kulingene som går 1. året om igjen! (Haha, må bare minne meg selv på hvor kult det er)


Sexy


Cardigan/ToppBik Bok BukseCrocker jeans Skjerf h&m


Therese snuppa på utplassering på Glitter ♥

Ha en fin dag alle sammen, så snakkes vi etter SATS ♥ 

64 kommentarer

Siste innlegg