Jobben min

Halla! Helt latterlig lite å gjøre på jobb idag, så da kan man ta seg tid til å blogge litt. Når været er så trasig er det ikke mange som gidder å dra ut for å kjøpe fast food når de kan lage god mat hjemme, vil jeg tro. Vinteren er alltid mye roligere enn sommeren!

Jeg jobber på Burger Man, som er et gatekjøkken her på Kvaløya (ei øy rett utenfor sentrum, for dere som ikke er lokalkjent) hvor jeg bor. Har jobbet her siden august 2009. Bare jenter som jobber her i alderen 14-23 år, så det er kjempekoselig! 

Egentlig ikke så mye mer å si om jobben, så her er litt bilder:


Her leker jeg Bree Van de Kamp og serverer burgere dagen lang når jeg er på jobb.


Pynter meg alltid når jeg skal på jobb.. Not! xD (Må gå med flette..)

Ganske så chill jobb til tider, men søndager er STRESS! Da skal ALLE ha hangover-mat. Ikke bra å ha hangover selv da for å si det miildt! I ukedager jobber jeg som regel fra 15.30-23.30, og i helgene fra 13.00-23.30 – så det er ganske lange vakter. Da skjønner dere kanskje hvorfor det blir dårlig med oppdatering de dagene jeg har jobb 🙂

– Har du jobb? 

45 kommentarer

Siste innlegg