Bort med sjokoladen og colaen

Heii!

Elsker den nye motivasjonen og den gode rutinen jeg har kommet inn i. Trening gjør virkelig underverker, ikke bare på kroppen, men på humøret også! Jeg har endret litt innstilling faktisk siden sist, og det er at jeg nå skal trene mere styrke enn sist, da jeg kun gikk på timer og spinning før. Markerte muskler er virkelig det deiligste jeg vet om, både på gutter og jenter (Ikke alt for mye på jenter, selvfølgelig)! Sommerkroppen 2012 sier jeg bare! 

Dere spør ofte om tips. Jeg har ikke så alt for mye peiling på kosthold osv, men det hjelper ikke akkurat å sitte foran PC-skjermen med sjokolade i den ene hånden og colaen i den andre, og klage på at man er “feit”. Noen er så heldige å ha høy forbrenning, mens andre ikke, så da må de med lav forbrenning innse at sjokolade og cola ikke gir noe Victoria Secret kropp – så de må jobbe hardere og legge fra seg kaloribombene. Men for ALL del, ikke slutt og spis! Jeg får VONDT i meg når jeg hører venninner/bekjente som sier “Har ikke spist på to dager. Prøver å gå ned i vekt”. Jeg vet det er et enormt press på å være tynnest og penest, men det er virkelig ikke veien å gå. Spis sunt, dropp junk fooden og begynn og tren! Og ikke gi opp! Resultater kommer dessverre ikke over natten!

Et utrolig godt eksempel på nettopp dette er Kristina Andersen! Utrolig inspirerende å se hva hun har fått til ved hjelp av riktig kosthold og trening!


Ei sliten Tuva! Treningsklærne er fra Nike. 

 Mitt “treningsforbildet” akkurat nå er Fotballfruen! SÅNNE magemuskler og bein vil jeg ha 🙂

32 kommentarer
    1. Kjempefint treningstøy! Hehheh… Har litt problemer med å ikke spise godteri i hverdagen, men trener 3-5 ganger i uken. Merker at jeg er i mye bedre humør etter jeg har trent 🙂 Kan du legge ut en video der du trener/hvordan du tener?

    2. kan du linke til fotballfruen ..?
      btw. du er sykt pen og bra personlighet! trening er sunt og gøy 😀

    3. Synes du har utrolig fin kropp nå 🙂 Men er sant som du sier, hjelper virkelig på humøret! Og er så deilig å legge seg om kvelden, etter at du vet at du virkelig har trent hardt!
      Keep up the good work 🙂

    4. lett for deg å si som har DEN kroppen uansett hva du propper i deg og ikke trener………. MISSUNNELIG!!!

    5. Syns du er utrolig fin, og har kjempe fin kropp og sånt! Men er jo kjempe bra å trene uansett, jeg trener selv 7 timer i uken, og føler at det er bra! Og Fotballfrue har utroolig fin kropp, selvfølgelig fordi hun trener (og litt fordi hun går på LCHF = iiikke noe sukker). Men jeg syns kanskje at Fotballfrue trener litt vel mye! Hun løper sånn 11 km hver dag + styrke og tøying! Hun ødelegger kroppen sin helt når hun trener så mye – men fin er hun, det inrømmer jeg! MEN DU ER 1000000x FINERE, du har en naturlig tynn og slank kropp, du ser rett og slett sunn ut – hele deg! 🙂
      – J

    6. Jeg må helt ærlig si meg enig i deg! Fotballfrue er fantastisk, men i er vel litt i det tynneste laget. DEG derimot, om jeg bare kunne hatt en slik kropp. Kristina Andersen er en av mine forbilder når det kommer til trening, for der har jeg sett hvilke resultater trening og kosthold gir! Jeg prøver så hardt selv, men kommer aldri i gang dessverre. Og det vises og kjennes, alt blir mye tyngre. Men jeg skal virkelig starte å trene igjen, har sluttet å drikke brus nå! Og det er jo en start 😉 må bare finne motivasjonen og peise på!

    7. Malin Hansen: Tusen takk for det!:) Er enig i alt det du skrev, både om fotballfrue og Kristina Andersen!

      Så bra at du har sluttet å drikke brus da! Når det kommer til motivasjon, så gjelder det bare å starte med en gang. For motivasjonen kommer ikke til deg, du må bare kaste deg ut i det 🙂 Så gjelder det å sette seg oppnåelige mål!

    8. jeg synes du har DEN brae både sommer og vinterkroppen alleredet, haha! Men jeg er veldig enig med det du sier jeg blir glad og får masse energi av å trene 😀

    9. Hei Tuva!
      Jeg har dessverre ikke motivasjonen i det hele tatt, som jeg syns er litt dumt. Men det er bra at du har det, det kommer vel sikkert hos meg også etterhvert…
      Forsett sånn som du gjør! Du er kjempepen!

    10. Enig i det du skriver 🙂 Men man trenger ikke å være i god form selv om man har høy forbrenning, så det er absolutt lurt å trene for å komme seg i god form og evt få muskler uansett om man er tynn eller ikke, ikke bare for folk som “slanker” seg 🙂 Skjønner du hva jeg mener?
      Elsker bloggen din uansett! <3

    11. Kunne ikke vært mere enig med deg! Mange jenter sulter seg ihjel for å bli tynne, men det går bare en vei. At du blir alvorlig sjuk.
      Utrolig bra at du anbefaler og spise sunt, og trene! Det er akkurat det man skal gjøre om man vil gjøre seg tynnere. Man burde spiste veldig ofte, men lite om dagen. Sånn at man ikke stapper i seg masse mat på en tid, for det er absolutt ikke bra for kroppen det heller.
      Jeg liker motivasjonen din! Stå på, Tuva! Dette greier du 😀

    12. kan ikke akkurat si at man er så heldig om man har høy forbrenning. har sine bivirkninger det også vettu!! 🙁 ingen vil se ut som en fyrstikk, selv om folk tror at livet med høy forbrenning er en dans på roser er det LAANGT fra sannheten. Det er like utfordrende å ha høy forbrenning, det beste er selvfølgelig å ha normal forbrenning..DA er man heldig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg