Kaos

Hei dere!

Som dere har merket har jeg tatt noen dager fri. Gidder ikke unnskylde det, for har egentlig ingen god grunn for det. Vet jeg burde prioritere bloggen uansett hva, “siden jeg er på topplisten”. Dere som alltid skal påpeke dette har for så vidt helt rett i at jeg er “pliktig” til å blogge hver eneste dag, men dere må også skjønne at det ikke er hver dag man føler for å blogge. Har også hatt en del jobb + at alt er helt kaos hjemme. Har fortsatt ikke fått rommet mitt tilbake, så alle klærne mine ligger i søppelsekker. Og vet dere hvor utmotiverende det er å blogge når man ikke har klær å gå i? Haha, høres kanskje helt teit ut, men det er sant!

Men nå skal jeg begynne på en skoleoppgave som går ut på å skrive et leserinnlegg om hva vi vil. Tenkte faktisk å skrive om blogging og reklame. Kanskje jeg poster det på bloggen om jeg blir fornøyd! 


Får rommet mitt tilbake i begynnelsen av neste uke, tror jeg! Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg! Har bodd i et “kott” i over 2 måneder nå!


Topp/BukseBik Bok Hunters – http://eshoes.dk


Nytt smykke fra H&M. Så minimalistisk, perfekt!

Men vi snakkes når jeg kommer hjem, lover ♥

39 kommentarer

Siste innlegg