Ikke hver dag man trener seg til blods..

– Så da må man jo skryte litt! Hehe;) 

IKKE BLA VIDERE HVIS DU IKKE TÅLER SYNET AV BLOD!

Jeg er ikke noe pusekatt som begynner å sutre over små skrubbsår, men dere vet jo selv hvor vondt det er å bare få et papirkutt i fingeren? Tuppen av fingeren er jo et veldig følsomt område, så et dypt og bredt kutt i fingeren er faktisk vondere enn mange tror. Så liksom innvollene i fingeren tyte ut. Digg!

Mistet vektstanga oppå fingeren. Hvordan det ble et kutt av det, skjønner jeg ikke, men fingeren må rett og slett ha sprukket av slaget. Fikk jævlig vondt der og da, men tenkte ikke mer over det enn at jeg hadde slått fingeren ganske hardt, så satt meg bare ned for å vente til smerten skulle gi seg, uten å ha sett på fingeren. Før jeg så masse blod på skoen min, på vektstanga og på gulvet. 


Så jeg måtte sy to sting. Litt stolt!

Kult? 

51 kommentarer

Siste innlegg