Dårlig med skjønnhetssøvn

Takket være fingeren min fikk jeg ikke skjønnhetssøvnen min i natt. Ikke nok med at det var et smertehelvete, klarte jo selvfølgelig aldri finne ei behagelig stilling å ligge i, uten at fingeren skulle være i veien. Men nok om fingeren, måtte bare ha ei unnskyldning for hvorfor jeg har vært så slapp i dag. 

Karen ble med meg hjem etter skolen idag. Tenkte det skulle bli digg med litt avslapping, før jeg hadde tenkt til å tvinge henne til å hjelpe meg med ryddingen. Hun var ikke så hjelpsom først, men da jeg fristet henne med litt ny (gammel) sminke ble hun med en gang litt mer hjelpsom. 


Må jo være litt snill med min fattige søster ♥

Kom ganske langt med ryddingen da, sååå i morgen tror jeg det blir sightseeing-tur av rommet mitt! Men lover ingenting, kjenner jeg meg selv rett klarer jeg sikkert på mystiskvis å rote det til igjen før den tid, haha! 

Forresten, noen som er like spente som meg på kveldens episode av Fristet??? 😀 Heia rødt!

29 kommentarer

Siste innlegg