Ting som irriterer meg

♦  Folk som irriterer meg om morgenen. Er så sinnsykt morgengretten! Ingen burde snakke til meg om morgenen før jeg åpner kjeften selv. DA er det greit! 

♦  Folk som ikke hjelper gamle mennesker når de åpenlyst trenger hjelp. Får vondt i hjertet mitt! Idag hjalp jeg en gammel mann som så vidt kunne gå, inn på bussen. Dere skulle sett øynene hans, han ble så takknemlig! 

♦  Lesere som spør om noe som står skrevet i innlegget…. Say no more! Gjør dere det bare for å irritere, eller er dere rett og slett dum?

♦  Må bare nevne èn til om lesere.. Lesere som spør meg om alt mellom himmel og jord, akkurat som om de tror jeg har svaret på alt. Google it ffs! Jeg er kanskje en av de flittigste google-brukerne selv. Jeg googler ALT!

♦  Kjøpe noe til full pris… og dagen etter er det på salg -.-

♦  Lillebroren min som skal spille alle de idiotiske spillene sine som tar ALL internettkapasitet i huset. Gidder ikke si noe til han, for jeg vet han fryder seg over at jeg ikke har nett…. 

♦ Feite folk som spiser burger og pizza hver dag, og klager over at de er feite. Hello?

♦ Like irriterende med jenter som er tynne og som sier de er feite. HELLO? Hvis venninner sier det, så himler jeg bare med øynene og svarer “Ja, helt enig. Du er dritfeit”    

♦  Lesere som ringer meg i skoletiden eller midt på natta. Hyggelig at dere vil snakke med meg, men dere må forstå at jeg er et normalt menneske som går på skole og som sover klokka 02.00 på natta i hverdager. 

♦  At jeg shopper hele tiden men aldri finner noe å ha på meg, vil jeg si er jævlig irriterende!

Irriterer meg over ganske mye mer, men kom ikke på noe mer nå. Neste gang kan jeg jo ha “10 ting som gjør jeg glad”? Eller, noen andre forslag?

– Hvilke av disse punktene irriterer deg mest? 

49 kommentarer

Siste innlegg