Fredagskvelden

Skulle jo blogge igår.. Men atter en gang hadde jeg ikke nett. Når jeg kom hjem var alle lagt seg, og jeg er HELT sikker på at lillebroren min hadde trukket ut noen ledninger bare for å være jævlig! Dritunge.

Fredagskvelden er blitt chillekvelden! For litt siden var det partyparty hele helgen, men til og med jeg blir sliten av det. I går ble det sovefredag, før jeg våknet klokka 22 på kvelden. 

Minus rot i senga og rød leppestift. 

Så fikk jeg en hyggelig invitasjon om å bli med ut å lode med en kompis. Eller har bare møtt han et par ganger, så jeg fikk Elena til å bli med sånn at jeg slapp å være sammen med han alene, haha! Men han var grei, da!

Så fikk jeg kjøre!

Hehee, køddaa… Har gjort bilde speilvendt! Til dere som har iPhone; last ned Camera+, koster 7 kroner, men det er et kult redigeringsprogram! (går sikkert også på andre telefoner enn iPhone)

Elena og Joakim ble trøtte, så de ville hjem å sove.. Så da dro jeg hjem og hadde photoshoot med meg selv og fingeren.


Synes stingene mine i fingeren er så fascinerende, så det er litt morsomt å ta bilder av dem. 

– Hva gjorde dere igår?

29 kommentarer

Siste innlegg