Morratryne

Våknet plutselig for litt siden med av at jeg holdt på å koke ihjel med alle klærne på, lyset på og med PC-en halvveis på fanget. Jeg sovnet visst av igår, sånn før klokka 22! Så tidlig legger jeg meg _aldri_

Er helt uthvilt, så skal bruke tiden på å se gårsdagens episode av Fristet (wiiii), spise frokost, finne frem klær og sminke meg – ting jeg aldri ellers har tid til om morgenen. Deilig start på dagen ♥ 

Skikkelig morratryne!

Gjespet faktisk akkurat i det bildet ble tatt. Haha!


Byttet ut brødet med knekkebrød idag (egentlig kun fordi vi bare hadde gammelt brød). Men skal forresten _prøve_ å bli litt sunnere. Har lyst på litt synlige magemuskler, da hjelper det ikke å bare trene, da må fettprosenten ned. 

Skal kose meg med Fristet nå, så snakkes vi nok på skolebenken. Suss!

90 kommentarer

Siste innlegg