Før og etter

Tiden fløy avgårde igår, og plutselig var jeg på vei ut døra. Jaja, folk har vel bedre ting å gjøre enn å sitte inne og lese blogg lørdagskvelden? Typisk meg å være dårlig blogger i helga, da jeg egentlig burde ha masse tid til overs for den.

Fredagen stripet jeg håret igjen. Ble kjempefornøyd! Begynner å komme seg nå. Trooor ikke jeg skal bli noe særlig lysere, men må selvfølge opprettholde det ved å stripe når etterveksten kommer.

For dere som “ikke ser forskjellen”, her har dere et før- og etterbilde fra før jeg begynte å stripe håret.


Tatt nettopp, har ikke rukket og greid gjennom håret. Ser jeg må stusse bort det tynne nederst. 

Kommer en konkurranse på bloggen idag som dere burde få med dere! Også skal jeg vise dere de siste adventspakkene mine 🙂

– Hva synes dere om forandringen? Og skal jeg stripe det mer? 

68 kommentarer

Siste innlegg