PT-time med Lene Hansen, wiiiiii


Dagens kalendergave; strømpebukse ♥ Kommer godt med, har den på meg nå!

Nå er jeg og Karen hos Ole. Vi tok oss bare til rette her mens vi venter på at vi skal på Personlig Trener-time med Lene Hansen!! Jepp, dere leste riktig! PT-time med Lene Hansen!!! Dere husker hun dama fra Tromsø som var med på 71 grader nord for et par år siden, som kom på 2. plass? Ja, hun ja! Gleder meg helt sinnsykt mye, endelig skal jeg lære meg alle triksa om trening, så slipper jeg å gå rundt på SATS som ei høns og ikke vite hva jeg skal gjøre eller hva som er riktig. Skal selvfølgelig skrive masse om alt jeg lærer hos henne videre til dere! Gleder meg, wiiii! 

Jeg og Karen hadde en liten photoshoot mens vi ventet på at maten skulle bli ferdig. 


Haha, Karen! Like seriøs og fin som alltid.

Men nå skal vi hoppe i treningstøyet og rusle bortover til Exolo. Ønsk oss lykke til, får håpe vi overlever! Dama er beinhard, bare å sjekke ut bloggen hennes, så skjønner dere fort hva jeg mener. Blogges når jeg er hjemme, muss! 

51 kommentarer

Siste innlegg