Ukens spørsmål 1#

Skal ha Ukens spørsmål HVER mandag fremover. Samler opp alt av spørsmål som blir stilt i kommentarfeltet, sånn at alle får svar på det de lurer på. Mye enklere å gjøre det på denne måten, i stedet for at jeg skal svare hver og en når det garantert er flere som stiller samme spørsmål. 

Hva står det egentlig på tattisen til Karen?

– Dårlig bilde, men det står “Sommerfugl i vinterland”. Et minne vi har fra mamma, var yndlingssangen hennes. 

Du og Karen er vel søstre?
– Det er vi, ja. 

På hvilken nettside kjøpte du Canada Goosen din?
– Den kjøpte jeg ikke på noen nettside, men på MAS her i Tromsø. 

Kan du vise oss hvordan du trener magen? 
– Ja, det kommer! Tenkte å lage en video med hvilke mageøvelser jeg tar, det er ganske mange forskjellige. Skal prøve og få gjort det ganske snart. Men for all del, bare søk opp alt dette på youtube, der finner dere ALT dere trenger. 

Hva er bloggen til Karen?
– www.karensw.blogg.no, men hun har ikke blogget på mange måneder. Jeg har lånt henne mitt gamle speilrefleks, og betingelsen var at hun skulle begynne og blogge igjen. Didn’t happen..

Hvordan kamera har du?
– Canon 600D <3

Er Hunter-støvlene du kjøpte på Rema 1000 ekte?
– Jepp, det er de 🙂

Hvorfor begynte du med snus?
– Fordi jeg var dum. Tenkte å “bare prøve det ut”. Blir aldri avhengig jeg, og nei..

Hvor mye veier du? Syns ikke du burde gå ned noe i vekt.
– Trener ikke for å gå ned i vekt, for ja, er helt enig i at jeg ikke trenger det. Trener fordi jeg vil ha en sunn og sterk kropp med markerte muskler, for det synes jeg er dødsfint! Med markerte muskler mener jeg ikke kjempestore muskler, men sånn at man ser at jeg er godt trent. Hva jeg veier har utrolig lite å si, for det er så individuelt. For å si det slik, Karen er 7 cm høyere enn meg, har mye mere hofter og pupper enn meg, men veier fremdeles bare 4-5 kg mer enn meg. Det er ikke tallet på vekta som teller, det er hvordan man ser ut! Man blir bare sprø i hodet av å gå rundt og sammenligne seg selv med alle andre, så slutt med det. 

Ble ikke så mange spørsmål denne gangen siden jeg ikke begynte å samle opp før på torsdagen. Har også fått spørsmål om hårprodukter, service og samferdsel og om jeg kan vise favorittplaggene mine. Tenkte å lage et eget innlegg om disse. Noe spesielt dere lurer på til neste ukens spørsmål?

56 kommentarer

Siste innlegg