Hullete pølseskinn

Nå ligger jeg her i et hullete pølseskinn som jeg synes var sinnsykt kul for et par år siden. Skal innrømme at jeg fortsatt synes den er litt kul, men får meg bare ikke til å bruke den.. (på sommeren selvsagt, ikke nå på vinteren. btw, dere som går i hullete bukser på vinteren; det ser bare dumt ut. man må kle seg til årstiden). 

Brukte lengre tid enn normalt å få på meg dette pølseskinnet, men det gikk! Litt kult at jeg faktisk passer bukser jeg brukte når jeg var 14. Eller er det kult egentlig, når jeg tenker meg om?? Men hva synes dere om buksa egentlig? Er ikke helt oppdatert på motefronten, men tror den er litt “ut”? Haha… Har som sagt ikke brukt den på 3 år ca. 

Hvis noen har lyst til å kjøpe den er det bare å ta kontakt på facebook: Tuva Willassen (ikke legg meg til som venn er du snill). Ser ingen vits i å ha den liggende, selv om jeg synes den er litt kul. 

103 kommentarer

Siste innlegg