Amazing shoes

Har vært og fartet rundt for å finne den perfekte bursdagsgaven til Enid, som fyller 50 år i morgen, derfor sen oppdatering. 50 år – det skulle man ikke trodd, fortsatt ung og sprek (følte det var et smart sjakktrekk å skrive det siste). 

At jeg har en svakhet for sko har verken jeg eller skoskapet mitt noen gang vært i tvil om. Skoskapet har faktisk knekt sammen pga alt for mye vekt.. For mye sko eller dårlig skoskap? Jeg skylder på den siste. I mine øyne får man aldri nok av sko. Fotene mine kommer nok ikke til å vokse mer, så ser på det som ei investering …..

Har forresten noen sko jeg gjerne kunne tenkt meg å selge. Noen der ute med str. 36 som kanskje er interesserte?
 
Må få snekret sammen dette skapet igjen.


Tror skapet er fra Skeidar. Eller jeg husker egentlig ikke, er 1 år siden det ble kjøpt. 

Mine fine, HØYE, røde sko jeg kjøpte rett før jul, fra Bianco ♥  


Om jeg klarer å gå i de? Joda. Ikke lurt å innta for mye alkohol om man skal gå i disse, snakker av erfaring. 

 

88 kommentarer

Siste innlegg