2. PT-time = check

Da var min 2. PT-time gjennomført (PT står for personlig trener, for dere som lurte på det). Kan vel trygt si at det var noe annet enn hva jeg er vandt til av styrketrening, her skal man bruke tiden godt! Jeg elsker det! Hadde jeg skulle gjennomført den økta på egenhånd, hadde jeg nok gitt opp midt i et sted, men det kunne jeg selvsagt ikke. Ville verken skuffe meg selv eller Lene. Om ikke jeg får killer body (Dere vet hva jeg mener med killer body. Ikke en tynn strek) frem til sommeren, da… da er det noe galt med meg og ingenting annet. Gleder meg allerede til neste time! Gud, elsker det!! 


Haha, se de pingle armene..  


Her ser det ut som at jeg chiller og har det sykt morsomt, men det var bare for bloggen sin skyld. Men morsomt har vi det òg (i pustepausene), hun er kjempehyggelig å snakke med. Kul dame! Spør meg om bloggtips og litt forskjellig, hehe. 


Se så flott hun ser ut. Kommer faktisk ikke over det, blir så fascinert! Høres ut som en skikkelig suuuperfan.. Men er jo faktisk det da..


Haha…… Jeg ser ut som den kidden! Her ser man ganske tydelig forskjell på en veltrent kropp, for å si det sliiik..

Her har dere noen ordentlige bilder av Lene:

Har jeg nevnt at hun har født tre barn? Gaaaaad! Om du vil se flere bilder av henne og følge med på treningen hennes kan du like siden hennes her på facebook. Hun blir glad hvis dere gjør det 🙂 Og seff, her er bloggen hennes.  

54 kommentarer
    1. Hun hadde veldig stor lår :-O Ville nok ikke hatt akkurat den kroppen nei, men flat mage og tnn midje hadde jeg ikke sagt nei til 😉

    2. Irmelin: STORE LÅR? tuller du ikke engang? hva er ditt syn på “tynne lår” ? sånne som ikke møtes? sånn et det ser utsom du er helt syyykt hjulbeint? fyfaen for et samfunn! ta Marlyn Monroe, hennes lår var inntil hverandre. Og hun var faen sexy.

    3. Det er ikke mye pent eller feminint med sånne armer på ei jente. Ser ut som en mann på det ene bildet. Litt markerte muskler er pent, men det der blir for mandig:p Du som er så fin Tuva!! Skal du virkelig få en sånn body builder kropp?:p

    4. for all del det er veldig fint med veltrent kropp, men ville nok ikke sett så maskulin ut som hun gjør på noen av bildene på bloggen hennes!

    5. Wow! Dere begge har utrolig fine kropper;o kunne gjort hva som helst for de,men domt jeg bare besvimer når jeg trener..

    6. Utrolig pen dame, men jeg ville aldri hatt en sånn kropp selv.. Men alle er forskjellige, og alle har forskjellige meninger når det gjelder kropp. Og det er utrolig flott! ^^

    7. Kan ikke si at det er noe fint å se ut som en mann , som kroppen hennes :p altfor drøyt. skjønner ikke at dere syns det er fint

    8. Herregud andrea, hu ser ikke ut som en mann. Hun har faktisk ganske feminin oppbygging 😉 Og de puppene der ser ikke ut som mannebryst vel?

    9. Høres veldig fint å ha en personlig trener ! Vi sliter også ofte med å holde motivasjonen oppe..
      Veldig fin blogg du har ! 🙂

    10. tuva kan du snart svare på spørsmålet om DUO limet du brukte på øyesminke videoen? 🙂 hvor har du kjøpt limet, pris?, og vet du om andre steder hvor man kan få kjøpt det?

    11. “Marlyn Monroe, hennes lår var inntil hverandre. Og hun var faen sexy.”
      Ja, Monroe sine lår var sexy og intill hverandre, men de så da faen ikke ut som låra til en bodybuilder… Blir litt latterlig og sammenligne det.
      Og dere, det er ingen vits og diskutere hva som er fin kropp. Noen liker sånn som på catwalken, andre liker overvektige, noen liker muskuløse osv… og det får folk bare like! Det er jo bare bra at alle liker forskjellig og har forskjellig idealkropp.
      Selv mener jeg du har ekstremt fin kropp sånn den er nå Tuva:)

    12. Du har jo da en “Killer body” Tuva!! Kunne drept for den. Og at den skal bli ENDA bedre kommer nok til å bli vanskelig, men det kan jo gå! Lykke til

    13. oi. Hun var pen! Ville aldri hatt en slik kropp selv, men jeg synes det er pent på andre 🙂 Men du ser sykt bra ut nå! Akkurat slik kropp jeg vil ha, egentlig. Perfekt størrelse, og perfekt mengde muskler! Flinka! 🙂

    14. det første bildet øverst der du trener ser du ut som den skrokkete slitne tynne narkomanen..
      IKKE FREKT MENT !! det er jo positvit å være tynn men ikke slik hud og er bare 17 år..
      har akkurat begynt å lese bloggen din men vil ikke lese blogg viss du har slitt med rus eller er narkoman enda…

    15. “det første bildet øverst der du trener ser du ut som den skrokkete slitne tynne narkomanen..
      IKKE FREKT MENT !! det er jo positvit å være tynn men ikke slik hud og er bare 17 år..
      har akkurat begynt å lese bloggen din men vil ikke lese blogg viss du har slitt med rus eller er narkoman enda…”
      “Ser ut som den skrokkete slitne tynne narkomanen?” Er du dum..? Hun ser da vel ikke ut som en narkoman! Å ha en slik hud? Hva slags hud? Jeg ser ikke noe galt i huden hennes i det hele tatt! Så vær så snill og forklar hva du mener med det du skriver, for nå har jeg studert det bildet en stund, og jeg kan ikke se noe av det du nevner i kommentaren din.

    16. det øverste bilde i dette innlegget ser det mest ut som om hun anstrenger seg! herregud, hørt om å presse seg for noe tungt annet enn å sitte forran pc-skjermen å anstrenge seg for å redigere et bilde av seg selv ? haha snakker om. Du er utrolig søt Tuva<3 men SÅ mye muskler som hu der PT-time dama var litt veeel drøyt etter min mening :$ men bedre å trene seg tynn og få litt muskler enn å sulte seg tynn og ikke ha noen muskler ! 😀

    17. Det er utrolig deilig og trene, og hvertfall når man begynner å se/kjenne resultater. Det er bare det å holde det gående som er probleme for meg.hehe. sklir veldig fort ut! for å si det sånn

    18. Joda. Jeg digger musklene, men plastpupper er ikke fint uansett hvodan resten av kroppen ser ut, og de puppene der er enten av plast eller photoshoppa istykker…

    19. pt-time virker utrolig bra! men hvor har du kjøpt skoene dine? leter etter noen innesko selv, men finner ingen..

    20. Helt ærlig så må jeg si at du har nesten bedre kropp enn treneren din! Syns hun hadde en fin kropp, det er ikke det. Men jeg syns det blir mindre feminint når det tar over figurene og. Etter min smak hadde hun litt for mye muskler. Jeg mener det ikke frekt eller noe sånt, jeg bare sier det. Alle har jo forskjellig smak, det er jo etter smak og behag så! 🙂 Jeg skulle ønske jeg hadde en personlig trener slik at jeg kunne fått en bedre kropp og kommet meg i form 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg