Julerabatt/vinn en språkreise hos Ef

Dere husker at jeg og Therese reiser med EF på språkreise til sommeren? Fra 5. juli og frem til 1. august befinner vi oss i Florida på språkreise sammen med masse andre ungdommer. Vi skal selvfølgelig blogge masse om opplevelsen! Vi begge går bare og gleder oss, nesten så vi allerede begynner å telle dager! Ser så frem til masse kule folk, shopping, sol, ny kultur, og å få muligheten til og lære engelsk myye bedre. 

Men i allefall! Hadde egentlig ikke tenkt til å blogge i dag, men måtte bare innom for å tipse dere som er interessert i å dra på språkreise, om to helt supre ting!!! Vet det er kort forvarsel, men EF har julerabatt, så om du bestiller språkreisen din innen 22. desember får du hele 2200 kroner i rabatt! Gå inn å se selv!

Den andre helt supre tingen, er at du kan VINNE en språkreise hos EF!! En sjangse man ikke bør la gå! Trykk for å delta. 


(random bilde fra google)

195 kommentarer
    1. har vært på språkreise dit, man lærer ikke mye engelsk, opplevelsen er fantastisk og man lærer kanskje litt om kommunisering med folk fra andre land (andre ef studenter) og de som bor der, men skolen er ikke mye å skryte av..

    2. Hei! Jeg er lillesøstra til Iselin Victoria, som hadde bloggen “liveandbecome”. Er du god på design? er du god til og lage headere? for hvis du er det, så setter jeg pris på om du kunne prøvd og lage et header? 🙂 det er ikke noe tvang eller noe, det var bare det at jeg er så lei av picnik.com.. Digger bloggen din! kjempe fin headere og kjempe fint design! 🙂

    3. please, kan du ikke kutte all den reklamen, og heller legge ut skikkelige innlegg… hadde jeg sett pris på. lag heller en treningsvideo!

    4. du blogga ailt før lite. tcmn og. sophie elise blogga akkurat passe nok! og det e bære reklame eller usærriøse,teite innlegg du skriv. nu skjønn æ koffer æ aldri har følgt deinna bloggen

    5. Det hadde vært fint om du hadde blogga litt igjen 😛 kommer innom bloggen din og blir like skuffet hver gang jeg ser at du ikke har bogget…

    6. Du love alltid å blogge om ting, men eg ser ALDRI at di innleggan kommer… Skjerp deg. Du fortjene virkeli ikkje å få pænga førr å blogge sånn som du blogge no.

    7. Du har så driiit bra blogg og du virker skikkelig kul! Noen topp-bloggere er så bitchy og du er det motsatte (elsker deg) <3 Men hvorfor har du ikke blogget på lenge (ok, da.. Ikke sååå lenge. Men, men du skjønner!)

    8. heii !
      tror du det er lenge til du kommer med den videoen der du viser hvordan du fikk bort fettet på magen.. jeg gleder meg til å prøve å få bort noe av det jeg har, så håper du snart legger ut 😉 nice blogg btw

    9. Tuva Tuva hei hei hei! Ingen er så lat som deg!
      NEIDA 🙂 Men håper du vil blogge igjen snart, skjønner det kan være umotiverende men håper noen kommentarer får deg tilbake!

    10. seriøst, dere på topplisten tjener 10 tusen bare for at dere er der, og med alt annet dere blir sponset av får dere sikkert 20-30 tusen i månden og du klarer ikke blogge hver dag engang? jeg har alltid vært sånn “herregud dem har et liv bloggere også, vi kan ikke forvente 3 innlegg og video hver dag” men DU blogger aldri, enten får du slette bloggen hvis du aldri har tid eller så får du sette i gang skikkelig. for nå har du bloggen kun for penger. dere tjeener faktisk såpass mye så dere må sette av tid til bloggen, dere sier jo hele tiden “dette er jobben vår” en jobb kan du ikke plutselig bare ta pause fra eller slutt innimellom når du vil? se på sophie elise å lær litt!

    11. Savner blogginga di… Håper du snart kommer tilbake og blogger mer! Liker bloggen din veldig godt 🙂

    12. du burde serriøst si i fra når du tar pause fra bloggen! det irriterer meg noe helt sykt at jeg ikke vet om du blogger eller ikke! det tar jo maks 1 min med mobilen 🙂

    13. du sier hele tiden at du skal legge ut en video, vise noen for oss osv. F.eks, du sier at du skal vise oss rommet ditt på video og du skulle vise oss den palljet kjolen, hvor blir det av de innleggene?

    14. Jeg har en katt og jeg er veldig stolt av den. Den vasker seg riktig tid på døgnet (som vil si dagen, mellom kl. 13:00 og 15:49). Katten heter ikke Fluffy, men den kunne gjerne hete det – for det er nemlig en nakenkatt, men uansett. Katten heter Lurkemjau. Det var jeg som fant på det navnet og jeg er virkelig stolt over det. Katten min, eller Lurkemjau om du vil, hater leverpostei og foretrekker mus på tallerkenen (nei, jeg mener ikke en levende mus, en sånn mus du har). På selve julekvelden fyller man på matskåla med litt ribbe sånn at den slanke katten kan bli litt feit og overleve vinterdvalen. Nå er katten min litt spesiell da. Lurkemjau går aldri ut om dagen og bjeffer (ja, du leste riktig) til folk han virkelig kjenner, men til alle andre piper han som faen liksom. Tragisk. Jeg har aldri fått noen julegaver av mora mi og det lurer jeg på om du heller ikke gjør. Jeg var på sykehuset i går og fant ut at jeg hadde to mandler eller rosiner… Vet ikke hva legen kalte det nedi kjeften. Det liker jeg ikke. Jeg har aldri spist mandler eller rosiner, så hvordan kan jeg ha fått det? Også typen min spør om jeg kan ta bildet av øyenbrynet mitt da. Jeg som er så glad i øyenbryna mine blir tross alt tvunget til dette! Hva er dette for noe? Også er det været ikke sant? Det er så komisk. En dag er været som dagen før og andre dagen er været som dagen etter, du skjønner? Jeg foretrekker selv tørrfór framfor bløtfór, men meg om det. Du da? Glad i pålegg? Har du noen gang smakt brødskive dyppet i melk og et snev av tørrfór? ANBEFALES! Drit godt og jeg spiser det til frokost hver torsdag. De fleste handler mat på matbutikken da, men jeg må kjøpe det på dyrebutikken. Kanskje Dyrego’. Avhenger når jeg ser på tv… Men ja. Fortell meg litt om deg?

    15. Du hadde egentlig ikke tenkt til å blogge den dagen sier du… Kanskje på tide at du bare slutter?Det er greit nok å ta en pause, men da må du lære deg og gi beskjed på forhånd, for det her er rett og slett latterlig. Du tenker kanskje ikke over det, men det er sykt respektløst ovenfor leserne dine.

    16. Herregud, nå får dere tenke dere litt om folkens!! Jeg sitter selv å små irriterer meg over at hun ikke blogger, men hva veit vi om det har skjedd noe eller ikke? kanskje ikke jenta har motivasjon eller har mye annet hun heller vil prioritere? altså, greit nok at hun får penger for å blogge, men jenta blogger jo stort sett veldig ofte, og det er også kanskje sant at hun burde si ifra, men uansett så er det snakk om et vanlig menneske her. Vi veit INGENTING om hun faktisk er igjennom en kjip periode. Ærliggtalt, dere sier hun skal vie respekt, men nå er det faktisk DERE som er respektløse. Herregud.

    17. Kristine: En kjip periode? Ja, kanskje det, men da har jo Tuva kjipe perioder hele tiden. Tuva, du blogger jo aldri mer.. Har du bare blogg for å få ting sponset, og å lage dritt reklame innlegg med dritt premier? Om du ikke gidder blogge mer, slutt da vel. Eller gi leserne dine noe info om hvor du er, eller hva som skjer.. Vi følger tross alt bloggen din daglig, dette er jo en av jobbene dine.

    18. Guro: For alt du vet, kan hun ha hatt en familiekatastrofe, ligge på sykehus, ikke ha internett eller lignende. Og, klaging gir ikke akkuratt blogglyst, så heller la vær å kommenter. Og la vær å komme inn på bloggen hvis dere ikke liker den, da slipper hun å ligge på 3 plass og ha dette presset.
      Husk at hun er på topplisten fordi DU går inn på bloggen – synes du den er kjedelig, ikke les. Enkelt.

    19. du kan jo faen ikke klage over at du har lite kommentarer og at vi suger til å kommentere når det plutselig går tre fire dager uten at du blogger..

    20. Hvorfor blogger du ikke ? skjønner vis det er noe, men gi oss et tegn på at du lever da 🙂

    21. I det siste virker det som om at du egentlig bare har bloggen for pengene. Er jo aldri oppdateringer, og de få gangene det er så er det innlegg du har fått betalt for. Har vært fast leser i ca.1 år nå, men i det siste har det vært dårlig med blogging. Kansje du kan ta deg en liten pause, og så begynne å blogge igjen når blogglysten er tilbake? :))

    22. Jeg har vært fast leser av bloggen din så lenge jeg kan huske, men nå blogger du aldri lenger? Det virker som du tar bloggen forgitt..du ligger trossalt på 3. plass, og da synes jeg du burde gjøre noe for å fortjene det. Sophie foreksempel, hun blogger flere ganger om dagen, kanskje du og skulle vurdert å gjort det? 🙂 Vi savnet deg, skjønner du, og håper du forstår at det ikke er noe frekt i det jeg skriver nå. Håper du kommer tilbake som den flinke bloggtuva, savner det!

    23. Hvorfor blogger du ikke? 🙁 🙁 jeg håper det går helt fint med deg <3 Satser på at du har bare tatt en kort, liten bloggpause da (: savner deg, Tuva <3

    24. har det skjedd noe alvorlig eller no??
      du kan jo be ei veninne om å blogge litt for deg daa, så vi vet at du lever liksom

    25. håper det går fint med deg, Tuva 🙂 vet ikke om det har skjedd noe eller hva det er som gjør at du ikke blogger. men uansett hva det er, ikke stress med å komme tilbake 🙂 ta deg den tiden du trenger! vi (i alle fall jeg) er her når du er klar for å komme tilbake 😀 god jul!

    26. Tuva har blogg pga hun skal BLOGGE. Det hjelper ikke med at hun er som alle andre og kanskje har litt problemer her og der eller ikke har noe å blogge om, men da kan hun faktisk si i fra! En blogger skal blogge, akkurat som en hushjelp skal ja være til hjelp i huset! Skal man ta seg fri fra jobben må man SØKE om det. Blogg er en jobb, så ikke ta den!

    27. Hahahhahaah! Folkens??? har dere ikke noe annet å gjøre enn å klage!! Kanskje dere kan gjøre noe annet enn å klage, lag dere en blogg… så får dere se så mye arbeid det er å drive enn blogg!

    28. serriøst.. du blogger jo aldri mere! jeg sjekker bloggen din 10 ganger pr dag. å det er skikkelig skuffende. hvorfor ikke si ifra!? eller drite i hele bloggen? jeg digger å lese bloggen din å er fast leser og blir skikkelig skuffet av deg når du ikke blogger osv.

    29. Hahah, hjelp er det mulig.. ” En blogger skal blogge, akkurat som en hushjelp skal ja være til hjelp i huset! Skal man ta seg fri fra jobben må man SØKE om det. Blogg er en jobb, så ikke ta den!” hahhahaa.. noe så latterlig! Skal hun søke om å få slippe å blogge i noen dager, mener du?.. Jaja.. Morsom er du ihvertfall, du som skrev det der..
      Kos deg i julen Tuva! Håper du har en kjempefin ferie 🙂 Du velger selvfølgelig helt selv når du vil blogge og når du vil ta deg noen dagers pause 🙂

    30. Uff, du og Therese blogger så liten får tiden.. Jeg synes når dere får betalt osv. får å blogge da synes jeg du også kan blogge?? Jaja, kos deg i julen.Men dere fortjener ikke så høy plass på topplisten hvis dere skal ha ferie hver uke.
      Men jeg digger deg Tuva,stå på!

    31. Haha, æ flire hardt når æ les kommentaran. “Du fortjener ikke plassen din når du ikke blogger.” Vell, visst dokker ikke syns ho fortjene plassen sin så DRIT i å gå inn på bloggen. Det e jo DOKKER som gir ho plassen!
      Stå på Tuva! Elske bloggen din 🙂 Og kunne virkelig ikke brydd mæ mindre om du tok dæ nån daga fri. Du kommer jo alltids tilbake 🙂

    32. Ida: tror ikke det var poenget til den personen som skrev kommentaren. Haha! Var kanskje det at hun tjener penger på å blogge, og at hun derfor burde blogge mer enn hun gjør og hvertfall gi beskjed hvis hun tar seg pause 😉 Det tar ikke lange tiden og skrive “Nå er det jul! Tar meg bloggfri noen dager :)”, eller “Nå skjer det så mye i livet mitt at jeg tar meg litt bloggfri”.

    33. trudde ikke mine egne øyer, nå jeg leste va du hadde betalt for hunterstølvene:p så billig:p i dag var jeg på coob ops haugesnd , og der betalte eg 299!!!!:p va heeelt i hundre når jeg leste prisen kjøpte både svarte og brune:p hadde kun min størrelse, så kunne ikkje kjøpe til venner/familie:p fant sokker på skobutikken til og ha oppi,;p dem kosta jo neste meir enn hele støvelen!!!:-D im in the heaven!!!!!:D

    34. Savner å komme hjem etter skolen og lese innleggene dine, du må starte og bloggeeeeeeee mer!
      – du er helt awsm

    35. Syns det er dumt at mange skrive stygge ting nå om tuva fordi hun ikke har blogget på noen dager, for alt vi vet kan det hende at hun ikke har internett 😉 Å visst dere sier at hun ikke fortjener å være på topplisten hvorfor gidder dere å lese bloggen hennes da? lol ( gjelder ikke alle)
      stå på tuva!<3

    36. Kan du blogge snart eller? Gi ihvertfall en liten lyd fra deg, et lite “jeg lever bilde” elns hadde vært fint! 🙂 Blir så daff når jeg sjekker bloggen din mange ganger daglig og ingen nye oppdateringer. 🙁

    37. Veldig lenge siden du har blogget! Jeg har gått innpå den mange ganger hver dag nå, uten å finne tegn til liv her! Jeg blir litt redd :-/ Håper du har det bra! Og håper at du blogger igjen snart!
      God Jul, Tuva!

    38. du detter jo bare lengre og lengre ned på listen jo.. regner med det er pågrunn av den patetiske videoen du la ut !
      eller så er det bare siden du ikke har skrevet så mye i det siste … who knows 🙂 Men savner at du blogger ass.. håper du er back snart 😀 digger dæææææææ

    39. kan du vise hva du skal gå med på julaften ? 🙂
      Stå på med bloggen , lenge siden innlegg nå ..

    40. Du blogger bestandig så lite at jeg har lyst til å skrive brev til blogg.no om at du fortjener mindre penger, dersom du ikke blogger på 3-4 dager. Jeg er leser av 5 blogger å du er den eneste av dem som ikke sier ifra når du tar bloggpause. Du holder heller ikke det du lover om å legge ut ting. Se på martheborge.blogg.no ! Fantastisk blogg, å bryr seg om leserne 🙂

    41. Det er utrolig dårlig gjort av dere å drive å mase på om hun skal blogge, det er hennes liv og hennes blogg. Ingen andre sin. Hun skal blogge fordi hun liker det, ikke fordi hun føler hun må. Som vi alle vet så har ikke tuva verdens enkleste liv, så gi henne litt pusterom. Bare tenk over å måtte drive å vise seg fram for over tre tusen mennesker og smile på bilder, når alt du egentlig har lyst til er å låse seg inne på rommet og slettes ikke komme frem? Det er ikke rart at tuva ikke vil fortelle noe om om hennes tidligere liv, for dere hadde ikke hatt forståelse uansett hvordan hun hadde fortalt det.
      Jeg skulle så klart ønske at du blogget mer ja, men det er bare fordi jeg elsker innleggene dine. At du klarer å vise hvor sterk og stolt du er over deg selv. Den perfekte kroppen, det vakre ansiktet og ikke minst det flotte håret ditt. Jeg kjenner deg ikke i det hele tatt, men det er slik jeg oppfatter deg. Men det er ingen her som skal tvinge deg til å blogge, du blogger når det passer deg. Tuva har jo tross alt et liv hun også. Bare tenk over det, folkes. Tror det er på tide å vise litt sympati!

    42. du er den verste bloggeren noensinne! du ligger faen meg på 3-plass, og du klarer ikke å blogge før det har gått 4 dager mellom vært innlegg?!! gjør deg fortjent til det her a jente..

    43. God jul!
      Det er jul da har man ikke mye tid til å blogge. Tror meg!!
      Foralldel kanskje det har skjedd noe, eller det er ikke er nett. Det er dårlig gjort med alle de stygge kommentarene.
      Iaf. ha en fin jul kos deg masse. Og ikke tenk for mye på blogg.
      Fast leser.

    44. herreguuud, ta hensyn til plassen på blogglista. er jo bare å slette den jævla rævbloggen hvis du skal være sånn da?;) gjør deg LITT mer fortjent til plassen din, og hva du tjener på den RÆLLEbloggen! den her plassen fortjener såååå mange andre, hahah, det skal ikke mye til for å bli en bedre blogger enn deg;-)

    45. altså, hun ligger så høyt på lista fordi DERE besøker/leser bloggen! hun kan da ikke noe for at hun ligger så høyt oppe. og folkens, kom igjen, det er JUL FOR HELVETTE. hun har da sikkert en del å styre med, være med familien osv. noe dere burde prøve ut også, isteden for å gå inn på denne bloggen 100 ganger om dagen. get a life, aait? 😉

    46. Hvorfor skal hun gjøre seg fortjent til 3plassen? Hun trenger da ikke å fortjene den? Hun har ikke valgt den, hun har faktisk ikke gjort noe som helst for å komme på 3plass, så hvorfor skal hun gjøre seg fortjent til den? Det er DERE som har gitt henne 3plassen, så om dere ikke liker at hun ligger der er det jo bare å slutte å gi henne den hver dag. Kjeft på dere selv, ikke henne. Deres skyld at hun ligger der, ikke hennes.
      jeg synes selvfølgelig at hun fortjener 3plassen. Hun blogger bra når hun blogger. og da spiller det ingen rolle at hun tar seg noen pauser av og til.

    47. skjer? gi en liten lyd fra deg a..du har trossalt ikke gitt noe lyd fra deg på tre dager 🙁 god jul

    48. Kan du blogge? Værsåsnill?
      Er litt for dumt å ikke blogge på flere dager når du tross alt ligger på topplista…

    49. LEGG OPP BLOGGEN DIN TUVA FOR GUDS SKYLD!!! det virker virkelig ikke som du trives med det, ettersom du aldri blogger! vet du tjener penger på dette, men det er virkelig noen andre som fortjener den plassem på topplista tredobbelt så mye som deg! enten så blogger du å oppdaterer daglig, ellers så er det bare å slutte!! unnskyld meg, men det er sykt frustrerende!

    50. Må bare spørre dere, tror dere at Tuva synes det er koseligt å komme tilbake til den dritten dere har skrevet her?

    51. Sjærp dåkker! Ho vil sekkert bruke like masse tid på familie å venner som oss andre.. Hun er en av di beste bloggerne åsså kommer dere me drit prat om hun! Dere hadde nu aldri orket å blogget ca 3-5 innlegg hver dag! Alle vil ha en pause å kanskje finne på andre ting å gjøre! – Så vær så snill å slutt å skriv drit! – Elsker bloggen din! 🙂

    52. Herregud! Hvis dere syns hun oppdaterer lite så ikke gidd å les bloggen hennes da! Bare slutt å kom med de unødvendige kommentarene deres! Sjerp dere! Hvis dere skal slenge dritt tørr å vis hvem dere er da hvertfall!

    53. Ærligtalt.. Greit du tar deg en pause nå som du sikkert har det travelt (sånn som garantert alle andre bloggere har), men det tar deg ikke lang tid å skrive noen ord til oss lesere om at du faktisk tar deg en pause. Sånn var det sist også, du tok en pause uten å si ifra til oss, før Therese gjorde det ganske lenge etter. Du må kunne klare å si ifra til oss, uansett hva som er grunnen til det. Dette blir litt for tragisk, helt ærlig, og de fleste er tydeligvis lei av at du ikke gidder å si ifra. Ja, og god jul.

    54. Har det skjedd noe eller tar du bare pause?? haha, er avhengig av bloggen din!:-) den er så braa!! Men ihvertfall god jul!

    55. Går det bra med deg Tuva? Det er helt greit at du ikke blogger, hvis du ikke har det bra <3 Håper du snart kan begynne igjen, elsker bloggen din.

    56. Dere? Det er jul og blogg er en hobby. Det er ikke Tuva sin feil at hun handler på topplisten, det er leserne. Jeg synes også at det er dumt at Tuva ikke sier ifra, men jeg klikker ikke 360 grader som enkelte her. Hun får penger og ja, det er dumt at hun ikke blogger siden hun får det, men kanskje det er noe som er skjedd? De har kanskje ikke internett eller at noe annet mer alvorlig har skjedd.

    57. Har dt skjedd noe, Tuva?
      Håpe iværtfall at du har dt bra, og får ei super jul me din “familie”
      Digge bloggen din <3

    58. Skjerp dere! Greit nok at det er irriterendes at hun ikke blogger hver dag, men la jenta få en liten pause om det er det hun vil ha! Bloggen er halve livet hennes, og med måten dere kommenterer på virker det nesten som at bloggen hennes er livet deres. Nå er julen her, og det er mange blogger som ikke oppdaterer så mye, såå.. 🙂

    59. Savner deg, skulle ønske du kunne si ifra når du tar sånne pauser. Leserne dine skjekker tross alt bloggen din fem ganger daglig.
      Klager ikke.

    60. LA JENTA FÅ FEIRE JUL DA….. Ho MÅ ikke blogge – og det er heller ikke hennes skyld at ho er på topplista- for det er de som leser/kommenterer sin skyld. Og ho MÅ ikke si i fra til dere når ho ikke blogger.
      OG SIST, MEN IKKE MINST : dere MÅ ikke lese bloggen hennes.
      Ho er flink til å skrive,ta bilder og blogge… men for Guds skyld… La ho blogge når ho VIL.

    61. Godjul! kan ikke du vere så snill å si ifra når du tar slike pauser? skjekker bloggen din mange ganger daglig 🙂 <3 klager ikke!

    62. åh, håper ikke det har skjedd noe etter som at du ikke har blogget på en stund : //
      i alle fall, God Jul og håper du er tilbake straks : )))

    63. Hei Tuva. Kan ikke du slette bloggen din eller no. Du tar plassen på topplista til folk som fortjener den. Du fortjener den viss du blogger, men du blogger jo aldri. Kan du ikke heller lage deg blogg på et annet forum eller no. Det er litt egoistisk av deg å bare ta sånne lange pauser hele tiden. Du tar ikke bloggen din seriøst. Jeg liker bloggen din og leser den(las den) hver dag før. Men nå gidder jeg ikke lenger, sløser bare tiden min. Men såklart håper jeg ikke noe alvorlig har skjedd, og alt går bra med deg. Men tenk deg om før du bare slutter å blogge. Du har tydligvis ikke tid eller er sterk nok til blogg.

    64. Maren? kanskje Tuva ikke blogger så ofte, men kanskje hun ikke føler for å blogge.Kanskje det faktisk har sjedd noe alvårlig, kanskje hun er lei eller noe men du trenger ikke og si at bloggen hennes tar plass på topplista, syntes set var ganske frekkt sagt!

    65. hei! hadde vært fint om du til neste gang sa ifra om om når du tok slike lange pauser fra bloggen.
      men kan fårstå deg om det har skjedd nokka trist, og du rett og slett ikke har klart nokke..:(
      men god jul!<3

    66. DERE ER FAEN IKKE EKTE LESERE OM DERE SKAL KLIKKE MENSEN, BARE FORDI HUN IKKE HAR BLOGGET PÅ NOEN DAGER! HUN ER IKKE RESPEKTLØS- DET ER FAEN MED DERE SOM ER DET! SE TIL Å SKAFF DERE ET JÆVLA LIV. KANSKJE DERE TROR TUVA HAR SÅNN ET JÆVLA PERFEKT LIV, MEN HUN HAR MISTET BEGGE FORELDRENE SINE! TENK LITT OVER HVA DERE SKRIVER! HUN ER UTROLIG STERK SOM TAKLER ALT. HUN FÅR SIKKERT KJEMPE MANGE STYGGE KOMMENTARER SIDEN HUN ER TOPP BLOGGER OGSÅ, SÅ DER HAR DERE VEL EN GRUNN TIL AT HUN KANSKJE IKKE BLOGGER! STÅ PÅ TUVA!

    67. Har dere ikke annet å gjøre enn å klage, så stikk. La vær å lese. Noe så enkelt som det. Tuva har all rett til å ta seg en pause, eller bare slippe bloggen en stund. Og jeg skjønner henne godt, for hvor mye lyst har hun til å skrive innlegg hver dag, da det alltid dukker opp negative kommentarer? Gi konstruktiv kritikk, men gi da grunnen til hvorfor du skriver det. “du suger”, hvor morsomt er det å høre det? Om du har noe negativt å komme med, si det heller f2f, så skal vi se hvor tøff du er.
      Det kan likegodt være at Tuva ikke har tid, nett eller muligheten til å blogge. La henne få den friheten hun føler for, uansett hva det er. Og hun kommer alltids tilbake.
      Har så mye mer jeg skulle ha sagt, men jeg tar ikke opp noe mer nå.
      Ha en veldig god jul, alle sammen.

    68. Alle lesere som sitter å skriver du blogger aldri ogsånt!
      Det er lillejulaften hun er opptatt ja jeg er enig med at hun kanskje kunne sakt ifra….
      menmen kan jo være hun har mista nettet eller noe lingnende!!
      Bare la hun ta seg den tiden hun trenger…!:)
      God jul!:)

    69. håper du vet hvor mange lesere du har mista nå 😉 du er ikke en ekte blogger,du blogger bare om trening og alt detta. skal aldri gå inn på bloggen din igjen !

    70. God jul, kjære Tuva! Kos deg massemasse med venner og familie. Håper på å høre fra deg snart, leserne dine savner deg 🙂

    71. Herregud skjerp dere folkens! La jenta ta en bloggpause da, ikke spis henne opp pga. det. Jeg tror ikke dere vet hvor stressende det er å drive en blogg. Tenk litt før dere kommenterer. Take a chill pill. Fy så barnslige dere er -.-‘ Gud at det går ann. ”Jeg har slutta å lese bloggen din” blablablabla.. OK! Tror ikke Tuva bryr seg så mye -.-
      God jul til deg Tuva <3 Kos deg maaaaassseeee <3 :*

    72. Er dere venner nå? Therese slrev på bloggen sin at dere ikke er venner for, det sto på bloggen ” hvorfor er ikke du og Tuve ilag lengre?” så skrev han at dere ikke var venner mer…??? er dere venner nå? Just asking;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg