Julaften

Da var julegavene åpnet og julemiddagen for lengst slukt opp. Eller ble ikke helt julemiddag på meg i år, for vanligvis har vi både ribbe OG pinnekjøtt, men i år hadde vi (til min store skuffelse) bare ribbe. Så jeg og de andre som ikke liker ribbe fikk servert biff! Men jeg elsker biff, så det går bra, og uansett skal vi ha pinnekjøtt en av de andre dagene, så da går det i allefall bra! 

I år er faktisk det første året jeg har tatt det helt rolig på julaften, helt uten høye forventninger og spenning rundt pakkene. Jeg var til og med den siste som ble ferdig å spise julemiddagen. Synes selvfølgelig det er spennende og morsomt med pakker, men det er ikke det samme lengre, og det er litt kjedelig. Noen som har det likt? Men ble for det om selvfølgelig veldig fornøyd med gavene, det blir jeg (faktisk) alltid ♥ Synes absolutt det er tanken som teller i juletiden!

Tenk at vi alle stresser SÅ mye gjennom hele desember KUN for denne dagen?! Og nå er den over. Men den innstillingen har jeg ikke i år. I år skal jeg nyte jula , for den er tross alt ikke over enda, selv om gavene er åpnet!


Venter på at maten skulle bli ferdiiig! 


Far er like glad i mat som meg, og like utålmodig!


Far er så bortskjemt, han. Bare setter seg ned og venter på å bli servert, haha ♥ Så typisk han, haha!


Avslapping på sofaen før vi gikk løs på gavene..


Flinke meg hjelper til med oppvasken. 


Kjolen er fra Sorbet.

Nå skal jeg spise og slappe av enda litt mer, så skal jeg vise dere noe av det jeg fikk i julegave. Ønsker alle sammen en fin julaften videre ♥ Håper alle sammen har hatt en fin kveld, det fortjener ALLE!

38 kommentarer

Siste innlegg