Sexy hyttepia

Nå i jula er det liksom på denne tiden dagen begynner for min del. Sover så sykt lenge, og er oppe så sykt seint! Har akkurat spist fisk til middag. Jeg liker fisk, men jeg venter bare på det deilige pinnekjøttet. Blir ikke jul uten pinnekjøtt, absolutt den beste julematen!! 

Nå skal jeg hoppe i dusjen og freshe meg litt opp igjen. Er begrenset hvor lenge jeg trives sminkeløs og i slaskeklær. Det gjør noe med selvfølelse, bare det å ta en dusj, greie håret, smøre seg inn med body lotion og putte litt sminke på. Jordild kommer hit om litt, så da finner vi sikkert på noe lurt vi kan blogge om. Kanskje vi lager en videoblogg, tror dere hadde likt det, haha. Vi er VELDIG like, enten jeg liker det eller ikke…. 

Her har dere outfiten min de siste dagene..


Sexy hyttepia! Ullundertøyet er fra XXL. Snakkes når Jordild er her, kjøss ♥ 

46 kommentarer

Siste innlegg