Bildene fra shooten

Nå er Jordild dratt fra meg. Fikk litt bank hos henne før hun dro, siden jeg nektet å slette videoen vi laget, fra youtube. Hun fikk viljen sin til slutt da, etter noen krokodilletårer og litt massasje som gjengjeld for at hun ødelegger bloggplanene mine. Så blir dessverre ingen video i dag, med andre ord. 

Lovde jo å poste bildene fra “photoshooten” i går, bare synd det ikke var noen bilder av meg.. Men Jordild er jo nesten like pen som meg, så det duger vel. Ble tatt kanskje 100 bilder, var vanskelig å plukke ut de jeg synes var finest, men disse under var i allefall noen av dem. Vi tok bare nærbilder av trynet, siden vi begge ikke eier fine klær (på hytta).

Skal spise litt mer mat, så ses vi nok snart igjen. Er i blogghumør i dag, selv om jeg er dødstrøtt. Og utseendet mitt i dag vil jeg egentlig ikke si noe om eller forevige på bilder. Men hva synes dere om bildene av Jordild?

102 kommentarer

Siste innlegg