Nordlys

Heisann! Nok en kjedelig dag her på hytta. Orket ikke bli med til Finland siden de ikke har snus å kjøpe der, så jeg sov helt til klokka halv 6. Jepp, på dagen! Så blir vel nok en lang natt, og mest sannsynelig litt mer nattblogging. Rett etter jeg sto opp kom resten av familien hjem igjen, og alle skulle visst i dusjen samtidig. Jeg var bakerst i køa, og da det endelig var min tur var det selvfølgelig fritt for varmt vann. Så her har jeg sittet og ventet på varmt vannet, skitten og med sammenklistret hår. Men skal få tatt meg en etterlengtet dusj nå. Interessant info for dere?


Monica, som er fra Stavanger, ble så fascinert over nordlyset, så hun mente jeg måtte knipse bilder. Har sikkert noen flere lesere som aldri har sett det før? Mye finere i virkeligheten, så klart. 


Pena! Ja, har gått i de samme klærne i flere dager nå.. Hadde ikke helt planlagt at denne hytteturen skulle bli så lang..

Skal dusje og freshe meg litt opp, så snakkes vi ganske snart, dere nattedyr! 

82 kommentarer

Siste innlegg