Min nyttårsaften

Har ligget 2 timer i senga og prøvd å sove, men døgnrytmen min er så sykt fucked at det er ikke sjangs. Tenkte å døgne. I morgen reiser vi HJEM, og fy faen jeg gleder meg! Har vært på hytta i 10 sykt lange dager, så skal bli helt fantastisk å komme hjem igjen. Lenge til jeg blir med på hytta igjen, for å si det sånn!! Gleder meg til å blogge normalt igjen, og ikke om mitt low-life-hytteliv. 

Godt nyttår, forresten ♥ Tusen takk for et kjempefint år med dere, håper 2012 blir enda bedre! Jeg skal i allefall satse på å være en mye flinkere blogger dette året, og det tror jeg at jeg skal klare og holde. 2011 har vært et veldig turbulent år for meg – veldig mange nedturer, og oppturer. Nedturene mine har faktisk vært så drøye at jeg har måtte lagt bloggen fra meg i visse perioder, men man kommer alltid sterkere ut av det. Har troa på at 2012 vil bli mitt år.

Min nyttårsaften har vært veldig koselig – men ufattelig kjedelig (haha). Som dere selvfølgelig vet er jeg på hytta, så har feiret nyttår med familien. Sier seg selv at det ikke blir noe party hardy og champis da, men litt champis fikk jeg, men bare litt selvfølgelig! Vi var oppi grillhytta, spiste mat, skøyt opp raketter og alt det der. Så nyttårsantrekket mitt besto av ullundertøy og uteklær, og gadd selvfølgelig ikke sminke meg. Aldri vært så stygg på en nyttårsaften før. 


Meg i blått, hvis dere var i tvil.


Enid og Snorre ♥ (fosterforeldrene mine)


Hele gjengen ♥ Tante, søskenbarn, tantunge osv


Raketter wii gøy

– Hvordan har dere feiret nyttårsaften? 

36 kommentarer

Siste innlegg