Kjoler til under 300 kroner

Nelly har salg på masse fine kjoler, så jeg har brukt natten på å nettshoppe litt til meg selv, og finne frem favoritter å vise/tipse dere om. Spanderte 4 kjoler på meg selv + noen sko – alt på salg. Utrolig mye billig og fint, hadde lyst på veldig mye, men måtte for en gangs skyld prøve og begrense meg. Alle kjolene jeg har plukket ut koster under 300 kroner, noen til og med under 100 kroner, og det kan vel samvittigheten og pengeboka overleve?! 


Blå kjole / Rosa kjole


Rosa kjole – denne har jeg kjøpt selv / Ferskenfarget kjole 


Blå og grønn kjole – har også kjøpt denne / Nydelig kjole 


Rød kjole / Glitterkjole – denne har jeg også kjøpt selv 

Gleder meg til Nelly-pakken min ankommer sånn at jeg kan gå det nye året i møte med nye, fine partykjoler og sko! Litt nytt i garderoben fortjener vi alle, spesielt når det er så billig. Wii!

39 kommentarer

Siste innlegg