home sweet home

Heeeei! Haha, noen som er våkne nå? 

Kom hjem i dag, altså i går selvfølgelig. Helt ubeskrivelig deilig å være hjemme igjen! Har savnet rommet mitt så sinnsykt mye. Elsker rommet mitt, elsker klærne og alle tingene mine. Gleder meg til i morgen, da skal jeg til byen å se om det er noe fint igjen på salg, ta sol (trynet mitt går snart i ett med snøen), sminke meg (har vært sminkefri helt siden julaften, helt grusomt hvor stygg man føler seg da) og mer vet jeg ikke enda. Blir en fin dag!


Tips til alle bloggere og/eller personer som har behov for å ta bilder av seg selv ofte: Skaff dere et kamerastativ! Den mest nyttige julegaven jeg fikk i år, kommer til å bli brukt så og si hver dag! Sykt chill at jeg slapp å mase på lillebroren min når jeg skulle ta disse bildene under, som jeg sa – like mye gave til han selv som til meg. Nå må jeg bare skaffe meg en selvutløser-fjernkontroll, så blir blogglivet veldig enkelt. Stativet mitt er fra Expert, det kan reguleres alle veier og mye høyere opp. Prisen vet jeg ikke. 


Sånn ser håret mitt ut når det har vært i en sammenklistret ball i flere dager. 


Se forskjellen på trynet og magen!! Magen min er alltid brun av en eller annen grunn. 

72 kommentarer

Siste innlegg