Hår til rumpa


Nå har faktisk håret mitt nådd helt ned til rumpa, så langt har det aldri vært før! Kanskje jeg skal spare og spare, så kanskje jeg kommer i guiness rekordbok en dag? Haha not. Men synes ikke håret ser så pent ut, og jeg klarer aldri å holde det velstelt. Skal bestille meg frisørtime i morgen, planen var egentlig å bare stusse det, men fikk plutselig veldig lyst til å klippe enda litt mer. Kanskje 10 cm? Sånn ca. som på bilde til høyre? Vi får se om jeg får kalde føtter i morgen når jeg sitter i frisørstolen. 

Håret mitt ser veldig slitt ut etter all stripingen, ble for så vidt litt slitt også, men det SER ekstremt slitt ut pga stripene. I grunn er det mest den lille graderingen (som nesten er like langt som håret mitt) som er slitt, så må få stusset graderingen og tynne det ut MASSE. Nå ser håret ut som en paraply, sykt tykt på midten.  


Tror også jeg skal farge det mørkere ganske snart, så slipper håret å se så slitt ut. 

– Hva tror dere?

84 kommentarer
    1. Du hadde kledd å hatt litt kortere hår ja ^^ Deilig å klippe litt i blandt, så ser håret mye mer levende ut! 🙂 Har selv helbleket mitt to ganger, supertørt, men ikke særlig slitt heldigvis da.. 😛

    2. du har driiitfint hår!!!!!!!!!!!!!!!! er sååå missunnelig, holder på å spare selv nå, men har bare hår til puppene ca..
      du bør klippe 10 cm synes jeg, det hadde blitt fint og du hadde fått bort det slitte! 🙂

    3. Du er veldig fin med langt hår :)) men hvis det er slitt ville jeg kanskje klipt bort litt? 🙂 Du har jo utrolig langt hår allerede, skader igrunnen ikke å fjerne litt til ^_^

    4. Du har langt og fint hår! Tror det blir finere visst du klipper sånn 10-15 cm av, pga formen på håret og hvor slitt det er. Men du har veldig tykt hår, så jeg ville tynnet hele håret om jeg var deg. Det ser mye finere ut med langt hår da, nå ser det bare egentlig veldig rotete og slitsomt ut. Men alikavell, du er heldig med håret ditt!

    5. Trur du kommer til og bli kjeeempe fin vis du klippe det sånn 10cm 🙂 men du har jo et helt vilt hår ass. Kommer til og bli kjempe fin du Tuva:)<3 jeg skal også klippe meg imorra også får at jeg har også slitt hår 😉

    6. Trur du kommer til og bli kjeeempe fin vis du klippe det sånn 10cm 🙂 men du har jo et helt vilt hår ass. Kommer til og bli kjempe fin du Tuva:)<3 jeg skal også klippe meg imorra også får at jeg har også slitt hår 😉 litt frisørtimer må til her i verden.

    7. Tror håret ditt hadde har godt av en god klipp ja:) hvis du ska spare til enda lengre hår så gjør det seg å ta det slitte:)

    8. Du har faktisk det syyyykeste håret, Tuva! 😮
      Du kler best mørkt hår da, men det har du vel forhåpentligvis snart funnet ut 🙂
      Men wow! stunning! tenk å ha slikt hår………

    9. nydelig hår tuva! meen jeg har nettop begynt på sats å lurte på om du kan skrive et innlegg om hvilke styrkeøvelser og andre treningsøvelser du pleier å ta og hvor lenge du tar hver av de.du har nemmelig døøødsfin kropp!! 😀

    10. Elsker håret ditt ! Vær forsiktig så frisøren ikke klipper for mye av håret ditt da,det skjer isåfall med meg etter hvert eneste frisørbesøk..

    11. Jeg syns håret ditt er nydelig!!! Men du burde stusse det ja, for å holde det så sunt og fint som mulig 🙂 Nå som det er så langt er jo ikke 10 cm så mye allikevel.. Og du burde absolutt farge håret mørkt, det er mye finere til deg!

    12. Du børr bare stusse det Tuva 🙂 du passer så perfekt til langt hår, blir sikkert å passe deg med litt mørkere hår 😉 <3

    13. Ohh i love your hair TUVA.!!!!!!!!! Jeg er 13 år og hår spart hele live…:( men jeg hår bare skulderlangt hår og tynt:-( jeg sjønner ikke hvordan du hår så langt hår :-);-):-D elsker bloggen:-))<33

    14. IKKE farg håret ditt mørkere. få heller frisøren til å rette litt på stripene du allerede har. du ser mye bedre ut med litt lysere hår! 🙂

    15. Du har fint hår, men tror du hadde kledd det litt kortere 🙂 men du vet jo selv best hva du syns kler deg best, og hva du trives med ;p hadde veldig langt hår selv før, nesten like langt som det du har – og husker hvordan det var å klippe det kortere (20 cm) – ikke kult. Men etter en stund ble jeg vandt med det, og trives igrunn godt med det. ser mye sunnere ut også, enn langt hår med slitte tupper

    16. IKKE KLIPP 10CM hadde hår ned til rompa før så fikk jeg en teit ide at jeg ville a kort hå helt til skuldrene og nå vokser ikke håret mitt lenger enn til halvveis på ribbebeina angrer sykt frisøren hålt seg til og med for øynene når hun klipte av de lange håret mitt

    17. Etter hva jeg mener, så burde du klippe 10 cm, men beholde den fine fargen, og ikke tynne det ut veldig masse, for tynnere hår har så mye lettere for å bli slitt, hvert fall etter mine erfaringer når jeg har tynna ut håret mitt 🙂 Så, hvis du var meg, eller jeg var deg, så ville jeg klippet 10 cm, og stusset slitte tupper ellers! 😀 Haha, later som jeg kan sakene og greier. Ikke hør på meg, gjør som du vil <3

    18. sykt fint og langt hår ja men slitt på tuppene ! dessuten synes jeg du burde farge håret mørkt 🙂 HOS FRISØREN!! de hjelper deg ikke bare med farge, men hva som passer din ansiktsform osv. Du som har så nydelig hår burde ikke ødelegge det med hjemmebleking/farging 🙂
      Dette er en sykt bra blogg 🙂 : http://www.salongen.blogg.no masse bra tips og alltid lærerikt

    19. det blir ikke så mye forskjell om du klipper 10 cm. bare gjør det, så håret ditt ser friskere ut. virker uansett som håret ditt vokser sykt fort!! misunnelig 🙁

    20. wow! du har bare VERDENS nydelikste hår ♥♥ ikke klipp av 10 cm du kommer sikkert til å angre 😉
      jeg har også mørke brunt hår ov veldig tykt og før VELDIG lankt nesten likelankt ditt men jeg klippet det kikkelig kort og selfølgeli angrer jeg nå 🙁 btw. elsker håret ditt !!

    21. neei, ikke klipp av 10 cm! er du gal jente?! Stuss tuppene og tynn ut håret, det hadde blitt dødsfiint! du har jo dritfint hår! 🙂
      uansett så gleder jeg med til å se hvordan det blir 😀

    22. Det er veldig mange som blir enda mer fornøyd med håret sitt når det er tynt, faktisk, eller tynnere enn ditt da, for du har jo ganske tykt nå, så jeg ville kanskje prøvd å tynne det ut en del og bare ta de slitte tuppene, hadde vært fint på deg!:)

    23. Synes du kanskje burde tynne det, og ikke klippe det så mye opp? Håret ditt er så utrolig nydelig, jeg synes ikke det ser så slitt ut. Kanskje litt i tuppene og sånn, men resten ser veldig sunt ut! 🙂

    24. Det ser enda mer slitt ut om du farger det mørkt.. jeg gjorde det, og tuppene mine har sånne hvite tupper, om du skjønner, og ja, ikke farg det mørkere, da ser det MYE verre ut!

    25. fint hår! nydelig faktisk!
      – ville stusset det hadde jeg vært deg, er med frisør og ser det er “åt” i håret.
      sånne steder der håret deler seg, da vil det kryper oppover og du må kanskje klippe minst 10 cm!
      :)anbefalt1

    26. enig!
      du ser på håret att streken du satt, frisøren kommer nok til og klippe der eller 5cm til, det var veldig slitt..

    27. Hvis håret ditt er slitt ville jeg anbefalt en hårkrem 🙂 Jeg har selv masse krøller, noe som får håret mitt til å se tørt og slitt ut. Men når jeg bruker hårkremen (min er fra Loreal, tror ikke den koster veldig mye) ser det mindre slitt og tørt ut 🙂

    28. Av alle de kommentarene som er ovenfor håper jeg virkelig at du ser denne!
      Du ser, jeg har et inderlig dypt ønske om å få langt hår. Håret mitt når ca. til rett under kragebeinet, og siden frisøren insisterte på det sist gang er det også oppklippt opp til ørene.
      Det jeg lurer på er om du kan skrive et innlegg om hvordan du pleier håret ditt, hvor mye og ofte du stusser håret, om du bruker mye varmeprodukter (hårføner, rettetang osv.) og gjerne hvor fort håret ditt vokser.
      Jeg tror ikke jeg er den eneste som har et ønske om å få langt hår, så hvis du kanskje kunne funnet noen tips til oss lesere som har dette ønsket ville det vært kjempekjempe flott!
      Ellers vil jeg bare si at jeg liker bloggen din utrolig godt, stå på videre! Og forresten, jeg tror håret ditt ville hatt godt av å få en real stuss, det vil nok se mye friskere ut da.

    29. hadde vært fint å bare tatt litt i tuppene og farget det mørkere. jeg hadde lyse striper selv, og det så veldig slitt ut, men etter jeg farget det mørkere så ser det mye mindre slitt ut.

    30. Trur du kommer til og bli kjeeempe fin vis du klippe det sånn 10cm 🙂 men du har jo et helt vilt hår ass. Kommer til og bli kjempe fin du Tuva:)<3 jeg skal også klippe meg imorra også får at jeg har også slitt hår 😉 litt frisørtimer må til her i verden.

    31. om du vil ha lysere hår, vil jo det blekes til sommeren. så da er det jo ikke lurt å farge det nå som du er så godt på vei.

    32. Hvis jeg var deg ville jeg farget håret mørkt igjen og få frisøren til å ta en god kur. Det er bedre å ta i kur hos frisør enn hjemme, frisørene er jo “eksperter” på hodebunnsmassage, noe som gjør at du slapper av og håret trekker inn kuren lettere. Dette vet jeg, fordi jeg skal utdanne meg til frisør.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg