Sko fra Nelly til salgs – solgt

Av alle skoene jeg bestilte fra Nelly, måtte det selvfølgelig være ett par som ikke falt helt i smak. Eller jeg synes de er veldigveldig fine, men jeg vet at disse vil bli nedprioritert når jeg har flere andre sko som vil bli brukt fremfor disse. Så disse vil bli sendt i retur sammen med kjolene, men først tenkte jeg å høre om jeg har noen venner eller Tromsøværinger som er interesserte i å kjøpe de. Det gjør saken mye enklere for begge parter – jeg slipper å sende i retur og eventuell kjøper slipper betille fra nett, frakt osv. 


Skoene er designet av Caroline Berg/Fotballfrue.


Høyde: 13 cm, platå; 3.5 cm. De er i str. 36. Som dere ser er de helt ubrukt. 

Tenker å selge de for 250 kroner (50 kroner dyrere enn på nettsiden, men dere slipper som sagt bestille fra nett, vente på skoene og betale frakt). Om du er interessert kan dere kontakte meg på facebook, der heter jeg Tuva Willassen 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg