Life is good

Wiiihihi!! Min gode venn Catarina har fått lappen i dag LYKKEEE!! Blir så stoka på hennes vegne, og ikke minst mine egne. Elsker at den ene etter den andre får lappen, for venner med lappen er gull verdt, hoho. Om ikke så alt for lenge er det min tur, må bare få fart på øvelseskjøringen.. Ups! Har ikke ord, er så mye fint å se frem til dette året! Den siste uka har jeg faktisk vært usedvanlig lykkelig, sittet og smilt helt for meg selv – livet er BRA. 

Litt nedtur at jeg skal på jobb i dag, da. Har mest lyst til å nyte livet, dra å spise med venner, lode og chille, men virkeligheten kaller. Hater at jobben min går utover bloggen, så tenkte jeg skulle forhåndsskrive et ønsket innlegg til dere. Hva vil dere jeg skal skrive om? Noe jeg kan skrive her og nå, her jeg sitter på skolen. 

Photoshoot på doen, standard!


Alle klærne er fra Bik Bok. Må serr begynne og handle andre plasser.. 

Kan noen komme og kidnappe meg? ERSÅJÆVLIGLEIAVSKOLEN

45 kommentarer

Siste innlegg