Selges eller retur

God kveld! Veldig delte meninger om det nye designet. Litt kjedelig at ikke “alle” likte det, men er vanskelig å tilfredsstille 20 000 mennesker på en gang. Men jeg liker det, og det teller en del, selv om det ikke akkurat bare er meg selv som leser denne bloggen (ja, jeg leser min egen blogg ganske ofte, haha). Jeg er jo ikke en typisk “rosajente”, så designet er veldig uvant i mine øyne også, men gøy med noe nytt. Nå skal jeg bli ordentlig råååsabloggærr ;) Kom gjerne med innspill om hva som burde endres/eventuelt mangler, mye som allerede er blitt byttet ut pga deres ønsker – hører på dere!

Men ja. Var som sagt noen av alle de tingene jeg kjøpte fra Nelly, som skal sendes i retur. Men som jeg gjorde med skoene (de er solgt), tenkte jeg først å høre om det er noen som er interesserte i å kjøpe før jeg sender avgårde. Og da tenker jeg på kjentfolk i Tromsø/folk fra Tromsø. Rett og slett så jeg skal slippe og dra bort på posten å sende i retur og at du (eventuell kjøper) skal slippe og bestille, betale frakt osv. 

Jeg selger kjolene/veskene for samme prisen som jeg kjøpte de for. Om du er i tvil kan du gå inn på Nelly å sjekke selv. Grunnen til “rare” priser, er at alt var på salg, bortsett fra 2 av kjolene. Er du interessert kan du kontakte meg på facebook: Tuva Willassen. Du må ta kontakt snarest, for “fristen” går ut i morgen kveld, for da må jeg sende resten i retur før det er for sent. 


175 kroner. Stor veske, plass til masse.  SOLGT!


175 kroner. Veldig stor veske dette også.  SOLGT!


Str. XS, men vil påstå at den er litt stor i størrelsen, nærmere S – men så er jeg ganske lav, relativt tynn og no boobs. Sløyfen kan være både foran og bak. 499 kroner. (Er Karen som har på seg kjolen på bilde, forresten)


Str. XS – 150 kroner. Denne fikk jeg faktisk 2 av, så selger den andre. Dødsfin! Beholder selvfølgelig den andre selv.  SOLGT!

Om ingen er interesserte blir det som sagt sendt i retur, så det er null stress. Ville bare være grei, kanskje noen fant noe de likte, og da slapp bestille? Husk; Dette gjelder kun for Tromsøværinger/folk jeg kan møte, sånn at jeg slipper å sende, da er jo hele vitsen borte 

:) 
26 kommentarer

Siste innlegg