Snørr i trynet

Heihei! Akkurat kommet hjem fra Karen og Raade. De har nettopp flyttet sammen, i leiligheten hvor pappa bodde før han døde for.. 3 år siden? Shitt, så lenge siden. Var litt rart å være der igjen, men fint at de har en plass å bo da, haha! Og jeg kommer sikkert til å være der en del. Spent på hvordan det kommer til å gå med de to under samme tak, den ene staere enn den andre. 


Vi tok ansiktsmaske, sykt digg! Jeg er alt for dårlig til å ta vare på huden min, kanskje ikke rart den ser ut som den gjør. 


Dagens middag.. Må si jeg ble litt skuffet over å ikke få servert ordentlig middag :S


Kul


En kompis av Raade og Raade. De har nettopp flyttet inn, så leiligheten ser litt sånn halvveis ut.


Karen som klør seg i ræva mens hun lager brødskivene mine :S


Snørr i trynet

Sååå fikk jeg julegave litt på etterskudd:


Bilde av Lucas, fineste tantungen min ♥


Og et stort bilde av oss 4 søsken som små, ble utrolig glad for begge bildene ♥ Fra venstre: Jordild, meg, Karen og Raade.

Skal på jobb klokka 21 i kveld (i 2 timer bare), men skal få svart på ukens spørsmål før den tid. Blogges snart :) OJJ! SKJER med desginet mitt??? Skal få ordnet opp i det asap!!

33 kommentarer

Siste innlegg